Beantwoord

Tuners schakelen uit zichzelf uit en dat wil ik niet.

  • 9 October 2019
  • 3 reacties
  • 265 keer bekeken

Zeer slechte zaak dat dit niet aanpasbaar is. De keuze zou aan de klant moeten zijn.

Kom er nu dus achter dat dit niet uitgezet kan worden

Zo is voor onze situatie gewenst dat ze altijd 24 uur per dag aanblijven om beurskoersen via teletekst te moeten gaan showen, wat nu dus niet blijkt te kunnen.

En nu ?
er is geen Ziggo op locatie
Digitenne is brak sinds de overgang naar nieuwe Digitenne systeem op locatie en buitenantenne is geen optie op kantoren gebouw

We betalen nu dus 90 euro per maand om op 5 tv's koersen te laten zien en dan kunnen de kastjes niet aanblijven.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 October 2019, 16:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Euhm... waarom doe je dat niet via internet?
Reputatie 7
Badge +24
Hi Arie, welkom op het forum.

Dit wordt voornamelijk gedaan omdat het een consumentendienst is, in dit segment is hier weinig vraag naar.

Euhm... waarom doe je dat niet via internet?

Mij lijkt dit ook de beste oplossing als jullie hier zakelijk van afhankelijk zijn, daar ga ik dan wel vanuit als het om beurskoersen gaat. 1 main apparaat aanzetten en dit doorlussen naar meerdere schermen. Zo zijn er veel meer alternatieven te bedenken.

Of begrijp ik je vraag verkeerd? Ik denk graag met je mee.
Via teletekst is het ook niet real time en niet geschikt voor handelen. Het loopt minstens een kwartier achter op de realiteit.