Beantwoord

Tv.

  • 7 maart 2015
  • 4 reacties
  • 330 keer bekeken

Is het zo moeilijk om op mijn vraag / storing te reageren. Ben nu weer een stap dichter bij UPC of Ziggo
icon

Beste antwoord door GeertTerpstra 7 maart 2015, 13:38

Bedankt.  Die kunnen me ook niet helpen.  Sinds vrijdag zonder tv tot minstens maandag want dan is er pas een monteur.  Lang leve de Kpn.

Een iets minder tevreden over kpn persoon.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Voor storing kun je het beste 0800-0404 bellen.
24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +13
En welke vraag, storing bedoel je?

Click alrijd bij je lopende vraag op reageer en zet daar zo'n tekst neer.

Ook dan komt hij boven.

Ik heb nu geen idee waar je het over hebt en wat je bedoelt.

Verder zoals Huistijger aangeeft, bel KPN.

Is gratis.

Bedankt.  Die kunnen me ook niet helpen.  Sinds vrijdag zonder tv tot minstens maandag want dan is er pas een monteur.  Lang leve de Kpn.

Een iets minder tevreden over kpn persoon.

Reputatie 7
Badge +13
Jammer dat je wederom helemaal niets vermeld.

Welke IPTV decoder heb je?

Welke storing heb je?

ADSL, VDL, Glasvezel?

Etc.

Zonder informatie, kunnen wij je niet helpen.

En ook de naam van je topic "tv" zegt helemaal niets.

UPC/Ziggo, als jij denk dat je dan nooit problemen hebt, moet je daar heengaan.

Maar laat ik je uit je droom helpen, alle providers hebben weleens problemen.

En alle problemen kan je oplossen.

Maar dan moet je wel met de juiste informatie komen.

En wees eerlijk, je opening zin van deze topic komt heel erg vreemd en nietszegegend over.

En om eerlijk te zijn, ik heb nog steeds geen idee wat het probleem is.

Ik heb geen glazen bol.

Reageer