Vraag

Ik wil een extra tuner maar ik krijg draadloze verbinding set

  • 22 July 2019
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik heb pas een nieuwe tv gekocht en heb daar ook een tv ontvanger voor nodig om tv te kijken ben laatst naar mijn kpn gegaan en had een eentje aangevraagd stond der ik er nog een gratis kon krijgen we hebben er al 2 thuis maar toen kreeg ik in plaats van een tv ontvanger twee van die witte kasjes waar een stekker in kan en nog een kabel aan de onderkant en moest er ook nog eens 80euro voor betalen ik wil gwn een tv kasje hoe vraag ik dat aan

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Oh, je hebt een DVS set ontvangen. Die kan je gewoon terugbrengen, dan krijg je je geld terug. Mits je dat binnen 14 dagen doet tenminste. Met de bon!
Maar heb je die niet nodig voor de 3de ontvanger (plek 3de tv)? Of loopt daar al een netwerkkabel naar toe?

TV ontvangers zijn zwart.
In de meeste abonnementen zijn er 2 inbegrepen (niet gratis). Van af de 3de betaal je € 5 per stuk per maand. Dus waar dat gratis dan weer eens vandaag komt. Dat duikt onterecht te pas en onpas op.

En extra ontvangers kun je alleen aanvragen via MijnKPN en via de tel. helpdesk (0800-0402). Helemaal niet in een KPN winkel.

TV ontvanger bestellen in MijnKPN:
Klik op Producten; ga naar Thuis (middenkolom); Kies Televisie; Uw extra opties (midden) onderaan Toevoegen. Verhoog 'interactieve tv ontvanger' met 1.
Verder wijst het zich zelf.
Hoi @Andreasgnodde . Welkom op het forum!
@PeterG heeft al hele nuttige informatie gegeven. Je hebt sowieso bedenktijd op die draadloze set. En die kun je dus terugsturen.
Peter stelt nog een aantal vragen waar ik ook wel benieuwd naar ben. Mocht je mijn hulp nodig hebben, laat het weten!