Beantwoord

TV aan boord met digitennekaart in TV

  • 1 september 2018
  • 1 reactie
  • 74 keer bekeken

Ik heb digitenne aan boord. Hiervoor gebruik ik een kaart die achter in de de TV is geschoven. Nu krijg ik steeds van KPN een mail dat ik de ontvanger moet ruilen voor een nieuwe. Ik heb geen ontvanger maar alleen de kaart in de TV. Wat moet ik doen?
Gr, Klaas Beuker.
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 september 2018, 16:15

Goedemiddag kbeuker, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je een kooptuner óf koop smartcard bij ons hebt gekocht destijds, vragen we inderdaad om die om te ruilen. Dat is in jouw geval dus alleen die smartcard. De ruiling moet je in jouw situatie, bij koop apparatuur, in de KPN winkel in de buurt regelen. Alle informatie omtrent de veranderingen bij Digitenne kan je in dit topic vinden!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag kbeuker, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je een kooptuner óf koop smartcard bij ons hebt gekocht destijds, vragen we inderdaad om die om te ruilen. Dat is in jouw geval dus alleen die smartcard. De ruiling moet je in jouw situatie, bij koop apparatuur, in de KPN winkel in de buurt regelen. Alle informatie omtrent de veranderingen bij Digitenne kan je in dit topic vinden!

Reageer