Beantwoord

Tv aanvragen

• 6 december 2018
  • 4 reacties
  • 119 keer bekeken

Aangezien het chatten niet lukt, probeer ik het even zo. Ik heb momenteel internet van kpn maat ik wil hier tv bij nemen. Uit de verschillende pakketten kom ik uit op het 2e pakket internet en tv. Hierbij ontvang je 2 hd kastjes en dat is fijn want ik heb 2 schermen. Bij het bestellen hiervan staat er echter dat ik maar 1 kastje ontvang. Klopt dit? Of worden er standaard 2 geleverd?

Daarnaast is er een actie voor playstation plus voor 12 maanden+controller waar ik graag gebruik van wil maken. Op de website staat dit zo vermeld dat als ik tv erbij neem dat ik ervoor in aanmerking kom. Hoe weet ik zeker dat ik dit ook krijg?

Ik hoor graag van u,
Met vriendelijke groet,
Robin
icon

Beste antwoord door Vikash 7 december 2018, 16:59

Goedemiddag @Maaktnietuit. Welkom op het forum! Wat leuk om te lezen dat je ook TV wilt afnemen via KPN. Vervelend dat het niet gelukt is om te chatten met één van mijn collega's. Als je kiest voor het middelste abonnement krijg je 2 tv-ontvangers. Zal ik je anders laten terugbellen door een collega? Hij kan je dan verder helpen hierin en antwoord geven op al je vragen.

Nieuwe klanten die Internet of Internet en TV afnemen, kunnen zich aanmelden voor de PlayStation cadeaus. Zij kunnen via een unieke code inloggen op een website waar zij zelf een keuze kunnen maken uit de verschillende cadeaus. De actieperiode loopt van 12 november t/m 31 december 2018. Helaas geldt deze actie niet voor klanten die op dit moment al een abonnement afnemen bij KPN of het een dienst toevoegen aan een bestaand abonnement.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Maaktnietuit. Welkom op het forum! Wat leuk om te lezen dat je ook TV wilt afnemen via KPN. Vervelend dat het niet gelukt is om te chatten met één van mijn collega's. Als je kiest voor het middelste abonnement krijg je 2 tv-ontvangers. Zal ik je anders laten terugbellen door een collega? Hij kan je dan verder helpen hierin en antwoord geven op al je vragen.

Nieuwe klanten die Internet of Internet en TV afnemen, kunnen zich aanmelden voor de PlayStation cadeaus. Zij kunnen via een unieke code inloggen op een website waar zij zelf een keuze kunnen maken uit de verschillende cadeaus. De actieperiode loopt van 12 november t/m 31 december 2018. Helaas geldt deze actie niet voor klanten die op dit moment al een abonnement afnemen bij KPN of het een dienst toevoegen aan een bestaand abonnement.
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Hoi Vikash,

Laat het duidelijl zijn dat dit niet persoonlijk is, maar ik vind het jammer om te lezen dat de actie alleen voor nieuwe klanten is. Ik vind het oprecht jammer dat ik al klant ben, want ik loop nu een jaar ps. Plus en een controller mis. Dit betekent dus dat ik nog minder kan bereiken dan helemaal geen klant zijn.

Ik snap dat ik aan het kortste eind trek dus ik bespaar me de moeite om er tegenin te gaan. Ik bereik er namelijk toch niks mee.

Jullie maken het mensen erg aantrekkelijk om over te stappen naar een concurrent die bijvoorbeeld maar 40-45 euro vraagt voor tv en internet. Dit tegenover 61 euro voor datzelfde aanbod vanuit kpn.

Ik lees ook over de "cadeaus" voor bestaande klanten. Dit houdt in : 3 ebooks, een film en 5gb mobiel internet bij kpn. Ik lees niet, ik heb geen mobiel internet van kpn dus dat betekent dat ik 1 film krijg door klant te zijn bij kpn.

1 film tegenover 120 euro voor nieuwe klanten.

Ook staat het niet goed vermeld op de website en de reclameborden langs de weg. Hieruit maak ik duidelijk op dat als je een pakket neemt bij kpn dat je in aanmerking komt voor de playstation actie. Niet dus want ik wilde een alles in 1 pakket nemen, maar ik ben HELAAS al klant.

Nogmaals ik weet dat ik er niks mee bereik, maar dit is hoe er gedacht wordt door de bestaande "trouwe" klanten.

Met vriendelijke groet,
Robin
Reputatie 7
Badge +17
Ik begrijp dat je als vaste klant ook graag een korting zou willen. Nieuwe klanten kunnen inderdaad vaak van een mooie introductiekorting gebruik maken. Dat betekent niet dat we mensen die al langer klant zijn geen kortingen geven. Je hebt het zelf al over de December actie, maar daarnaast hebben we vaak ook met Vaderdag, Moederdag, Valentijnsdag gratis films en voetbalweekenden. Verder hebben we natuurlijk de KPN Compleet kortingen voor alle klanten die meerdere diensten afnemen op hetzelfde adres. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op zit te wachten maar helaas kan ik je niet verder helpen hierin. 😥

Reageer