TV account geblokkeerd na wijziging

  • 15 October 2019
  • 4 reacties
  • 403 keer bekeken

Sinds ik door kpn van kpn compleet internet en tv ben gewijzigd in hussel , ben ik onthutsend.

ik heb sinds hedenavond geen tv meer account is geblokkeerd.

bel klantenservice!
 

dit heb ik vrijdag gedaan , dinsdag gedaan. En net weer 3 uur telefoon en maar wachten.

de medewerkers kunnen niks voor de klant betekenen.

morgen  woensdag 16 oktober 2019 ga ik bij jorg kramer op visite , hij is verantwoordelijk voor de klantenservice.

 

ik hoop dat hij een hoop kan uitleggen!

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @RoBibi, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Wat een rare situatie, en ook vervelend daarnaast, dat je nu opeens geen televisie meer hebt.. Ik kijk graag hoe dit komt (en om het eventueel recht te trekken), maar hiervoor heb ik wel je gegevens nodig. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]Forum profiel[/url] willen voorzien van naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

Ik hoor graag van je!

JR Scholten

*


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy. 

Badge +19

Wat ga jij slordig om met je privégegevens zeg. In je profiel zetten vraagt @Susan_ . Hier ziet iedereen het!!!

Reputatie 7
Badge +24

Hi RoBiBi, dankjewel voor je gegevens. 

 

Ik zie inderdaad ook dat je iTV account is verdwenen na de overstap, iets wat ik tot nu toe nog niet eerder heb meegemaakt. Ik zie dat je hier ook contact over hebt gehad. Ik ga dit ook uitzetten bij onze technische mensen om te achterhalen hoe dit überhaupt mogelijk is en om het zo snel mogelijk op te lossen. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak, ik ga voor je bezig.