Een goede dag,
mijn tv beeld en gelui hapert regelmatig, wat is hieraan te doen?
Ik heb een Experia Box V8 met hdmi splitter HBM2260.
Mijn abonnement "Sneller Internet tot 100/10”
Internet aansluit (volgens https://kpn-itns.speedtestcustom.com/ ) is bij 3 metingen max. 18.8/15.8 Mbps
TV Beeld en geluid hapert
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
A
https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm
Kies voor stap 2. Reset van router is ook een optie maar minder snel nodig. Daarnaast de splitter even verwijderen en de kabel direct op de router aansluiten. Als je echt een splitter nodig hebt, kan je na een paar dagen goed werkende tv de kabel in een andere poort stoppen van de splitter.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.