Beantwoord

TV Beeld hapert na 2 seconden

  • 14 October 2019
  • 1 reactie
  • 117 keer bekeken

Sinds vorige week hapert het beeld van de tv op de bovenverdieping. Beneden geen probleem. Alles geprobeerd. TV ontvanger is gedraad aangesloten op een wifiversterker. Laptop op dezelfde versterker geen probleem (75 Mb download/30 up). Kabel vanaf experiabox ook een keer rechtstreeks op de tv ontvanger aangesloten. Ook kabel van de laptop geprobeerd. Probleem blijft, kastje van beneden geruild voor boven, idem dito. Zelfs andere tv geprobeerd. Niets helpt. Alles inmiddels verschillende keren gereset of stroomloos gemaakt en alle denkbare volgorde.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 16 October 2019, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Noda, welkom op het forum. 

Zo te lezen heb je al van alles geprobeerd. Even voor mijn duidelijkheid. Wanneer je de ontvanger rechtstreeks op de Experiabox aansluit, dan blijft het probleem ook? 

Ik lees ook dat je de kastje hebt omgeruild. Verhuist het probleem dan met het kastje mee? Of speelt het probleem dan boven ook op het andere kastje van beneden, waar het wél goed werkt? 

Zou je ook je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je.Â