Tv beeld hapert regelmatig

  • 26 december 2014
  • 2 reacties
  • 981 keer bekeken

Beste mensen,

Al vanaf oktober hebben wij problemen met het beeld van onze Samsung TV. TV is reeds vervangen en hebben diverse keren met KPN gebeld. We hebben diverse malen het stappenplan met een KPN medewerker doorlopen. Uiteindelijk hebben we een andere ontvanger gekregen. Maar het probleem is weer terug nadat dit even goed is gegaan.

Hier een link met een voorbeeld van de storing.

- Modem (H220N)

- Ontvanger (Motorala VIP 1963)

- TV Samsung (UE40H6203)

Dit is wat er gebeurd is:

- Modem software upgrade

- Reset modem

- DVS vervangen voor netwerkkabel

- DVI kabel vervangen

- 576p ingesteld i.p.v. 1080i

- Ontvanger vervangen

- Lijntests door kpn zonder echte grote problemen

- TV vervangen

Iemand een idee?? Ik ben er wel klaar mee, vandaar de post.

Groetjes Michaël


2 reacties

Reputatie 7
Ik kan me wel voorstellen dat je klaar bent met het gehaper als je tv kijkt.

Ik was er na 2 dagen al klaar mee, ook m'n telefoon deed het steeds niet. Na wat ander gedoe met o.a. een monteur over de vloer verleden week vrijdag kreeg ik afgelopen dinsdag een nieuw modem, de v9. Dus de v8 de deur uit. Met die v9 gaat het nu goed.

Bij jouw is alles al gedaan. Je hebt zelfs een nieuwe tv (deed ie het ook niet goed met dvd / BluRay?).

Alleen je modem is nog niet gewisseld. Deed bij mij dus wonderen!

Reputatie 7
Badge +28
Hoi MIchaël,

Welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je dit gehaper zat bent.Heb je voor mij, in privébericht, je postcode, huisnummer en naam contractant? Dan kan ik even nagaan wat er inderdaad al is gedaan, en wat we dan nog kunnen gaan doen om dit op te lossen.

Groeten,

Erik

 

Reageer