Beantwoord

TV beeld krijgt pop up scherm dat je van kanaal moet wisselen

  • 6 May 2019
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

De tv staat aan. Er verschijnt in beeld dat er een update is. Update wordt uitgevoerd. Sindsdien verschijnt er na 5 a 6 minuten in beeld dat je van zender moet wisselen. Modum gereset. Daarna Experia box (V10) uitgeschakeld. Niets helpt. En nu..
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 May 2019, 15:15

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Mouse05. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je steeds deze melding te zien krijgt op de televisie. Kun je wat meer vertellen over deze (fout)melding? Gaat het om de melding “Zender niet beschikbaar”? In dat geval kan je op deze pagina bekijken hoe je dit probleem kan verhelpen. Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan zou ik je willen vragen om een foto te maken van deze melding en te delen in dit topic. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb helaas niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer