Beantwoord

TV-Beeld loopt vast op Youtube-app terwijl kanalen in de achtergrond blijven doorspelen

  • 22 February 2019
  • 2 reacties
  • 425 keer bekeken

Dus sinds kort hebben we KPN Televisie met de Youtube-app erop. En voor een Youtube fanaat als ik was dit natuurlijk geweldig. Ik gebruikte dan ook vandaag weer de Youtube app. Maar toen ik de app wou sluiten om weer reguliere kanaals te kijken bleef het beeldscherm hangen op de voorpagina van mijn Youtube-kanaal. Waar alle recommendations zitten enzo. Alleen op de achtergrond hoor je wel de reguliere kanalen doorspelen. Ik kan dus wel zappen maar ik zie er niks van op de TV. Ik heb geprobeerd de AV-knop te gebruiken, lukte niet. De stekkers eruit te halen. Ook dat lukte niet. Ik weet niet wat ik moet doen nu.. ik wil gewoon weer normaal TV kijken 😩
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 22 February 2019, 21:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @DanichaKasan,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met tv kijken, zou je eens een harde reset willen geven?
Er zijn wat problemen met de Youtube app op de TV ontvangers, dat kun je hier lezen.

Laat het me weten of het gelukt is, en dat je weer normaal TV kan kijken.
Totdat de problemen zijn opgelost, kun je beter even de app niet gebruiken.
Anders moet je de TV ontvanger steeds resetten. 😞
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @DanichaKasan, Eindelijk een nieuwe Youtube-app, blijkt het toch niet optimaal te zijn. We zijn op de hoogte van dit probleem en er wordt gekeken naar een oplossing. Heb je het advies van Dennis nog doorgenomen? Dan kun je vast weer tv kijken, anders hoor ik het graag.

Reageer