Beantwoord

TV box is traag bij Netflix

• 6 september 2018
  • 4 reacties
  • 1201 keer bekeken

Hallo,

Onze digitale televisie doet vreemd. Sinds het moment dat het Youtube kanaal is toegevoegd, doet Netflix vreemd. Wat heb ik gedaan:
* Een reset van de box
* Een reset van de software
* Een reset van de Xperia box

Met een reset van de software leek het goed te gaan, tot vanmiddag. Toen moest ik opnieuw inloggen op Netflix. En sindsdien doet Netflix raar. Lange laadtijden, vastlopers etc.

Misschien heeft iemand nog een idee

Groet,
Allard
icon

Beste antwoord door Marina_ 8 september 2018, 17:07

Goedemiddag Allard, wat bijzonder dat Netflix raar doet na de update van YouTube. Je hebt toen verschillende resets uitgevoerd en de reset van de sofware bleek te helpen, tot vanmiddag. Toen had je weer problemen met Netflix. Ervaar je nu weer dezelfde problemen als voor de software reset? Je zou nog eens een software reset kunnen uitvoeren om te kijken of het daarna weer goed is. Als dit niet helpt dan kijken we verder naar een oplossing. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Allard, wat bijzonder dat Netflix raar doet na de update van YouTube. Je hebt toen verschillende resets uitgevoerd en de reset van de sofware bleek te helpen, tot vanmiddag. Toen had je weer problemen met Netflix. Ervaar je nu weer dezelfde problemen als voor de software reset? Je zou nog eens een software reset kunnen uitvoeren om te kijken of het daarna weer goed is. Als dit niet helpt dan kijken we verder naar een oplossing. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +20
@Allieballie, ik neem het even over van Marina. Ik zie dat je nog geen reactie hebt gegeven op haar bericht. Is het probleem inmiddels opgelost, of kan ik je hier nog verder bij helpen?
Hoi,
Sorry, ik was aan het werk dus ik ben er nog niet aan toe gekomen te reageren. Vorige week gebeurde het weer. Toen hebben we de box gereset, maar het duurde een eeuwigheid voordat Netflix opgestart was. Ik weet niet wat het is, maar nu werkt het weer.....Dus ik wacht het maar weer af.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Allieballie, gelukkig werkt het nu weer. Als het toch weer mis gaat, stuur je dan weer een bericht?

Reageer