Beantwoord

Tv-ontvanger Arcadyan HMB 2260 rookt

  • 27 January 2020
  • 16 reacties
  • 302 keer bekeken

Hallo Mijn tv box begint te roken zodra ik het voeding stekkertje erin steek lijkt mij foute boel graag wil ik hen omwisselen voor een nieuwe

Groeten casper.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 January 2020, 10:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hallo Mijn tv box begint te roken zodra ik het voeding stekkertje erin steek lijkt mij foute boel graag wil ik hen omwisselen voor een nieuwe

Groeten casper.


Het lijkt mij verstandig dat je dan direct KPN belt  (0800) 0402

En niet afwacht tot hier een moderator voorbij komt. 
Wil je wel wachten is het handig dat je in jouw profiel hier de gegevens invult. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @casperheinen , een andere manier is online via de omwisseltool  op de KPN website. 

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @casperheinen , een andere manier is online via de omwisseltool  op de KPN website. 

@RBxx die omwisseltool werkt alleen voor de Motorola 1853 die je kunt omwisselen, voor de andere TV ontvangers werkt deze niet. Of het moet inmiddels veranderd zijn, dat weet ik nog niet. 

Reputatie 7

Wat begint er te roken, de stroomadapter of de TV ontvanger zelf?

Welk type TV ontvanger heb je?

Reputatie 7
Badge +22

@RBxx ik heb het even getest, dit werkt alleen met het omruilen van Motorola 1853. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Ok duidelijk @Dennis Schreve , dan is het alleen een optie als TS toevallig nog een Motorola heeft.

Reputatie 7
Badge +22

Ok duidelijk @Dennis Schreve , dan is het alleen een optie als TS toevallig nog een Motorola heeft.

Dat klopt, het is alleen voor de Motorola 1853. 😉👍🏼

Reputatie 7
Badge +11

Of toch ook deze volgens Susan

 de ZXV10 H220N? Dan moet het ook via de servicetool lukken

https://forum.kpn.com/internet-9/experia-box-vervangen-488215#post896847

Reputatie 7
Badge +11

Word niet omgeruild door de tool zag ik net 

https://forum.kpn.com/internet-9/traag-internet-en-trage-wifi-488681#post900811

Reputatie 7
Badge +22

Word niet omgeruild door de tool zag ik net 

https://forum.kpn.com/internet-9/traag-internet-en-trage-wifi-488681#post900811

Dat klopt @Tycha deze tool is alleen voor de TV ontvangers van Motorola 1853. 😉

Reputatie 7
Badge +11

Eigenlijk raar dat die niet omgeruild wordt,via de tool

Die box is al zo oud.

Reputatie 7
Badge +22

Eigenlijk raar dat die niet omgeruild wordt,via de tool

Die box is al zo oud.

Ik denk dat ze daarvoor gekozen hebben, want anders zouden ze het allemaal niet kunnen verwerken. Beste is dan ook om het via een KPN moderator te regelen.

hallo,

de tv box is een Arcadyan HMB 2260 uit 2014 en de rook komt uit de box zelf.

groeten Casper

Reputatie 7

de tv box is een Arcadyan HMB 2260 uit 2014 en de rook komt uit de box zelf.

Hmmm, daar ben ik niet blij mee.

Ik en vele vele anderen hebben ook HMB2260's in gebruik en dit is een zorgelijke ontwikkeling.

Ik neem aan dat KPN jouw TV ontvanger via een apart retourtraject zal willen ontvangen zodat deze aan een grondig onderzoek onderworpen kan worden.

Mocht het zijn dat dit een ouderdomskwaal is die bij meerdere HMB2260's te verwachten is, dan vraagt dat natuurlijk wel om actie vanuit KPN.

 

Ik hoop dat er spoedig iemand van KPN zal reageren.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @casperheinen, welkom! Wat schrikken dit! Goed dat je je hier meldt. Ik heb een omruilprocedure gestart, zodat je je ontvanger om kunt ruilen bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Alle informatie hierover vind je in een privébericht dat je zo van me krijgt. 

 

Goed om te weten dat alle KPN apparatuur die bij ons retour komt, uitvoerig wordt getest voordat deze gerecycled worden. 

Is er inmiddels al meer hierover bekend?Ik neem aan dat kpn dit wel onderzocht heeft.

Het valt me trouwens op dat de HMB2260 redelijk vaak heel erg warm word.En dat terwijl de 2952 dat bijna nooit heeft.