Beantwoord

TV Box start zomaar opnieuw op.

  • 9 March 2019
  • 4 reacties
  • 424 keer bekeken

Onder het kijken naar een film van Netflix start de TV Box opnieuw op,meer mensen hier last van.??
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 March 2019, 09:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @nico-557. Wat vervelend dat een film op Netflix steeds opnieuw wordt opgestart. Heb je meerdere tv-ontvangers in huis? Zo ja, gebeurd dit op alle ontvangers? Vaak verhelpt een reset het probleem. Zou je als eerste de tv-ontvanger willen resetten? Als dit het probleem niet verhelpt dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
@Vikash ,
Het probleem heb ik op alle 2 de ontvangers,ik heb de ontvangers diversen keren gereset,maar dat helpt niet.Bij het kijken naar een film van Netflix starten de ontvangers spontaan opnieuw op.
Al mijn gegevens staan al in mijn profiel.
Reputatie 7
@Vikash

Wij hebben vandaag al een poosje Netflix via de tv-ontvanger aan (vriendin haar schuld) ik Netflix tegenwoordig lekker via de chromecast.

Tijdens kijken naar The Order, kwam zonet spontaan uit het niets een herstart van de Arris. BAM, blauw scherm in beeld, en deed die alles opnieuw inladen, 0%, 40%, 60%, 75%, 85%, 100%,.... Je kent het wel!

Denk dat er op de achtergrond een bugje in de Netflix app/ontvanger of de software zit,... Let wel, snelheid is hier goed, alles bedraad, en voorzien van de recentste software.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat je twee VIP2952 tv-ontvangers in huis hebt. Momenteel komen er steeds meer meldingen binnen over het niet goed werken van de Netflix applicatie op onze 2260 en 2952 tv-ontvangers. Ondertitels kunnen vastlopen, audio/video begint te stotteren, de Netflix applicatie kan zelfs volledig vastlopen. Dit probleem is bekend en wordt al onderzocht. KPN werkt aan een softwarematige oplossing. We hebben helaas nog geen datum beschikbaar wanneer fix beschikbaar is. Zodra deze beschikbaar is zal KPN deze nieuwe software-versie uitrollen. Hier hoef je zelf niks voor te doen. Een herstart (schakelaar achterzijde) van de tv-ontvanger lost het probleem tijdelijk op. Onze excuses voor het ongemak.

Reageer