Beantwoord

TV Connect werkt op de HMB2260.

• 1 juli 2016
  • 4 reacties
  • 1967 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen, ik ben erachter gekomen dat TV-Connect actief is. Ik heb Netflix, en ik kan hem connectie laten maken met me Chromecast, maar als ik daarop druk, dan zie ik me Arcadyan erbij staan! Dan zeg ik dat die moet verbinden, en dan staat hij erbij:

Het gekken is, dan zie ik via de tv-ontvanger Netflix staan. Ik tik met me smartphone een film aan, en hij begint te spelen. Druk ik hem op pauze, stopt ie ook. Ik kan met me smartphone de tv-ontvanger bedienen. Grappig dat ik hier achter gekomen ben.

NPO Gemist werkt weer niet met TV Connect. Heb ik even getest:

icon

Beste antwoord door Erik_ 5 juli 2016, 09:12

Ha Dennis! Goede catch :)

Je kunt nu inderdaad Netflix vanaf een mobiele app (telefoon of tablet) casten naar de TV ontvanger. Voor nu werkt dit alleen nog maar met Netflix, maar we hopen dit ook met andere apps mogelijk te gaan maken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Die is al tijd al actief geweest bij mijn. Maar ik zit op glasvezel misschien ligt het daar aan. En met de zender wissels heb ik ook de glas zenders vanaf 661 tot 670.ik weet niet hoe het met de andere aansluiting is
Reputatie 7
Badge +18
Er is niks veranderd met de glaszenders. En met de HD zenders wel. Sommige zenders zijn verschoven in de 700 serie. Zoals BBC 1 en 2 zitten nu bij elkaar. Maar ik raak nu offtopic, TV Connect heeft het eerst niet gedaan. Maar waarom KPN dit niet gecommuniceerd heeft naar hun klanten, blijkt namelijk hieruit dat het nog niet bij iedereen werkt. 🙂
Reputatie 7
Badge +27

Je kunt nu inderdaad Netflix vanaf een mobiele app (telefoon of tablet) casten naar de TV ontvanger. Voor nu werkt dit alleen nog maar met Netflix, maar we hopen dit ook met andere apps mogelijk te gaan maken.
Reputatie 7
Badge +18

Dan moet You-Tube na Netflix volgen. Want You-Tube is ook een veel gebruikte app. Want die zou de app van MéérTV kunnen vervangen. Want die You-Tube app zou eens geüpdate kunnen worden. Zodat je kan inloggen, en naar je afspeellijsten kunt gaan. En naar je abonnementen van You-Tube. Want die app die er nou op staat, dat is niks sorry! 😉

Reageer