Beantwoord

TV Extra: Zender vd Maand 20 (=fout)

• 11 november 2015
  • 7 reacties
  • 246 keer bekeken

Reputatie 7
Ik heb nu TV Extra aan. Daar wordt nog genoemd dat de Zender vd maand op 20 zit. (Eurosport 2 deze maand). Het is echter al een tijd 26 !

icon

Beste antwoord door Erik_ 16 november 2015, 16:57

De melding betreffende de foute verwijzing is doorgegeven aan de juiste afdeling, zij gaan dit zo snel mogelijk herstellen.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge
Ja dat is al een tijdje zo dat was mijn ook opgevallen. Hopelijk gouw opgelost van tv Extra v de maand
Reputatie 7
Badge +28
Hey Peter,

Bedoel je dat er dan in een Eurosport spotje op TV Extra wordt gezegd dat het nu ook zender van de maand is waarbij ze dan verwijzen naar kanaal 20, of is het een algemeen stukje waarin ze alleen maar aangeven zender van de maand op kanaal 20 zonder verwijzing naar de specifieke zender die op dit moment zender van de maand is?

Want in het eerste geval lijkt me dat ze een fout gemaakt hebben bij het maken van het spotje, en in het tweede geval vermoed ik dat ze nog gebruik maken van een oud segmentje van voor de zenderwijziging.

Reputatie 7
Het eerste. Deze maand is Eurosport 2 z.v.d.maand. En in het promospotje op TV Extra wordt geroepen "stem daarvoor af op kanaal 20".

Nou, het is al zeker 2 maanden geen kanaal 20 meer maar 26.

Foutje in de spot dus die nu zeker niet meer had mogen voorkomen. Vind dat dat, zo aan het begin van de maand, eigenlijk wel opnieuw mag!

En voor volgende maand... beterschap!

Reputatie 7
Badge +28
Dank voor de verduidelijking, Peter. Dit had inderdaad niet meer mogen voorkomen zo. Ik ga hier melding van maken. Ik ben benieuwd of het dan nog voor deze maand wordt aangepast.

Reputatie 7
Badge +28
De melding betreffende de foute verwijzing is doorgegeven aan de juiste afdeling, zij gaan dit zo snel mogelijk herstellen.

Reputatie 7
Volgens mij was/is de foute promo er niet lang na mijn melding uitgehaald. Kwam eergister niet langs tijdens 1 uur Extra TV.

Reputatie 7
Badge +28
Goed om te horen, Peter. Hopelijk zijn ze net zo snel met het vervangen van het zendernummer zodat de promo ook weer snel terug is :)

Reageer