Beantwoord

Tv foutcode 301

  • 13 February 2019
  • 5 reacties
  • 6150 keer bekeken

gisteren spontaan foutcode 301. Monteur geweest alles getest nieuwe experiabox en nieuwe ontvanger niks werkt. Monteur zet hem door . Weer gebeld blijkt storing te zijn . Net weer gebeld niemand weet wat er is. Nu komt er weer een monteur. Al met al 2 dagen zonder tv ..
en veel vrije tijd weg.
Heeft iemand een idee hoe verder... ?
icon

Beste antwoord door Yunalilly 14 February 2019, 18:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Yunalilly. Wat jammer dat de monteur dit probleem niet heeft kunnen verhelpen. Ik begrijp dat je het probleem zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Ik zal voor je uitzoeken hoe het er nu voorstaan en of ik het probleem kan verhelpen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Hartelijk dank er is wederom een monteur geweest . Er bleek een software update geweest te zijn waar niwmand iets over wist. In ieder geval bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
Begrijp ik het goed dat het probleem inmiddels verholpen is?
Ja klopt
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed dat het probleem inmiddels verholpen is door de monteur. Mocht je onze hulp nog nodig hebben in de toekomst, dan horen we dat graag van je!

Reageer