Beantwoord

Tv foutmelding 561

  • 18 February 2019
  • 2 reacties
  • 1613 keer bekeken

Vanmorgen een monteur geweest om mijn internet een boost te geven. Dat zie ik pas van middag laat. Wil ik de tv aanzetten krijg ik foutmelding 561 , alles geprobeerd maar hij doet het niet meer. Dus vraag ik mij af wat nu?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 February 2019, 13:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Marjos6363. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je deze foutmelding te zien krijgt. Deze foutcode krijg je te zien wanneer de tv-ontvanger niet op het tv-netwerk kan komen. Dit zou kunnen komen door andere apparaten in het netwerk. Wat voor apparaten zijn er verbonden aan de ExperiaBox? Denk aan bijvoorbeeld netwerkprinters, WiFiversterkers of een Apple Airport. Zou je deze apparaten willen uitschakelen en de tv-ontvanger willen resetten. Als dit het probleem niet verhelpt zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer