Beantwoord

TV gaat aan en uit

• Deelnemer
  • 4 reacties
De TV (het beeld) gaat om de 3/4 seconden even uit en weer aan. Ook na reset ontvanger en reset router geen verbetering
icon

Beste antwoord door Men 9 oktober 2018, 14:58

Dank voor het bericht, profiel is aangevuld. Probleem beneden nog steeds 4 dagen weg na nieuwe ontvanger. Probleem boven nog steeds weg na nieuwe installatie vd software gisteren. Dus even aankijken. Maar ervaring leert dat het toch opeens weer terugkomt. Dan ga ik hdmi kabels testen. Maar lijkt mij sterk dat ineens de kabels beneden en boven problemen veroorzaken. Grtz Menno

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Heb je al uitgesloten of juist vastgesteld dat het het tv toestel is door bv te kijken middels de dvd of brd speler? Of ff een andere tv aan te sluiten indien mogelijk.
Dank voor je reactie. Dan werkt TV goed. Ik heb nu de software opnieuw geinstalleerd. Lijkt nu weer goed te gaan. Maar heb dit ook bij TV beneden gehad. Nieuwe ontvanger gekregen en gaat nu nog goed(3 dagen) Ontstaat steeds na verloop van tijd. Vreemd en heel irritant. Gr Menno
Reputatie 7
Hmm, welk merk ontvanger staat er nu bij de TV boven (waarbij het beeld dus af en toe haperde)?

Dit zijn ze, beide nu hetzelfde.
Reputatie 7
Als ik dit zo lees, zal kpn ook de ontvanger voor boven moeten gaan vervangen. Het is even wachten tot een kpn-moderator hier reageert.
Men schreef:

Dank voor je reactie. Dan werkt TV goed. Ik heb nu de software opnieuw geinstalleerd. Lijkt nu weer goed te gaan. Maar heb dit ook bij TV beneden gehad. Nieuwe ontvanger gekregen en gaat nu nog goed(3 dagen) Ontstaat steeds na verloop van tijd. Vreemd en heel irritant. Gr Menno

Ik heb ook een Arris en die heb ik vlgs mij nu zo'n 2 jaar. Enkele keer moeten herstarten en soms resetten. Maar dat vind ik normaal bij dit soort apparaten. Speelt nu al weken weer zonder problemen.
Dank voor het meedenken, top!
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @Men en welkom op het forum. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat het beeld steeds wegvalt. Begrijp ik het goed dat het probleem nu is verhuist naar de televisie boven en het beneden goed werkt? Heb je al geprobeerd om de tv-ontvanger op een ander HDMI kanaal aan te sluiten of een andere HDMI kabel te gebruiken?

Zou je alvast hetKPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)?
Dank voor het bericht, profiel is aangevuld. Probleem beneden nog steeds 4 dagen weg na nieuwe ontvanger. Probleem boven nog steeds weg na nieuwe installatie vd software gisteren. Dus even aankijken. Maar ervaring leert dat het toch opeens weer terugkomt. Dan ga ik hdmi kabels testen. Maar lijkt mij sterk dat ineens de kabels beneden en boven problemen veroorzaken. Grtz Menno
Reputatie 7
Badge +15
Goed om te lezen dat de problemen op dit moment zijn verholpen. Mochten de problemen weer terugkomen en het vervangen van de bekabeling verhelpt het probleem niet dan horen we dat graag van je!😉

Reageer