Beantwoord

Tv geeft steeds zender niet beschikbaar

  • 3 November 2019
  • 10 reacties
  • 153 keer bekeken

Op site van KPN gekeken of er storing was (is er niet)

verder alles stappen gedaan die KPN voorschreef en uiteindelijk staat er neem contact op met KPN, zit ik tot 3x 17 minuten in de wacht wordt de lijn verbroken.

ik heb v10 modem en Arris kastje.

glasvezel en Samsung tv ?

wie zou mijn nog kunnen helpen (heb al vaker last gehad maar dan komt KPN monteur en start net als ik alles opnieuw en werkt alles weer maar nu niet (internet werkt wel want tijdens de storing heb ik Netflix zitten kijken)

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 November 2019, 11:35

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Ron p. Wat vervelend dat je op dit moment geen tv kan kijken. Heb je de stappen op deze pagina al uitgevoerd? Vaak kan je dit al oplossen door de ExperiaBox en tv-ontvanger te resetten. Laat je mij weten of het gelukt is? 

Ik had deze stappen al geprobeerd maar geen resultaat,

heb wel contact gehad met kpn maar ze zouden niets kunnen doen want er was grote storing , moest vanavond maar terug bellen

 

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen?

Direct aangesloten

Ook ik in Hoofddorp heeft hetzelfde storingsprobleem. Aangesloten via ethernetkabel. Alle stappen doorlopen. Probleem blijft. 

Nu, maandag 4 november om 6.28 uur weer geprobeerd. Nog steeds geen televisie. Software verwijderd. Nu kan er ook geen software gedownload worden. Blijft op dat moment hangen en geeft dan code 103. Om gek van te worden. De overige tv’s in de woning vermelden nog steeds geen beschikbaarheid zenders. Test via menu gedaan. Platformverbinding mislukt. 
Alle door KPN geadviseerde stappen doorlopen. 
Helaas weer zonder resultaat. 
KPN laat nu wat van je horen want 1 dag zonder uw diensten, is 1 teveel. 

Reputatie 7
Badge +21

@Ron p & @EdPo. Willen jullie op deze pagina je postcode en huisnummer invullen om te bekijken of er een storing is? Op deze pagina krijg je ook de mogelijkheid om een mobiele nummer achter te laten zodat je op de hoogte wordt gehouden van een storing. Als er geen storing is, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Ik zal het dan verder voor je uitzoeken. Laten jullie een berichtje achter in dit topic?

Postcode is **** en het huisnummer is **

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

@EdPo Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Er is op dit moment een storing in jouw postcode gebied waardoor je geen gebruik kan maken van Interactieve TV en Internet. We werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:

Dank voor de reactie. 

Reageer