Beantwoord

Programma info pas te zien als ik huidig programma verlaat.

  • 23 July 2021
  • 7 reacties
  • 132 keer bekeken

Reputatie 1

Voor heen was het mogelijk om in de zendergids programmainfo te bekijken. Sinds enkele weken kan dat niet meer. Ik moet het huidige programma verlaten naar een andere zender/ programma gaan die selecteren en dan pas kan ik programma info lezen. Vervolgens moet ik weer terug naar het programma dat ik aan het bekijken was. Erg gebruiksonvriendelijk dus. 
voor heen kon  je dus gewoon door de tv gids bladeren en als je programma info wou lezen dan werd dat eerst getoond. Zonder dat je het programma verlaat dat je aan het bekijken was. Dat was dus veel en veel gebruiksvriendelijker. 
P. S.  Twee keer de gele knop werkt ook niet 

icon

Beste antwoord door Katana321 25 July 2021, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

P. S.  Twee keer de gele knop werkt ook niet 

Hmm, dat wou ik nou net zeggen. Gek dat dat niet werkt… Ik gebruik het vaker dan 1 x per dag.

Maar euh, hoe lang is de tijd dat je de zichtbaarheid van de infobalk hebt staan? Als je die op maar 1 seconde hebt wordt het lastig met 2 x de gele knop.

Met 1 x drukken op geel krijg je de infobalk. Terwijl die er staat nogmaals op geel drukken voor de programma-informatie (verhaaltje).

Reputatie 7
Badge +24

P. S.  Twee keer de gele knop werkt ook niet 

Niet in de gids nee. Eerst de gids sluiten. Als je dan 2 x op de gele knop drukt, dan zie je de info van het programma.

Reputatie 1

De gele knop ansich werkt wel per zender  

wat ik bedoel: als ik op de ab op de knop ‘gids’ druk dan verschijnt (wat ik noem) de zendergids. Daar kan ik bladeren naar boven of naar beneden zodat ik zie welk programma op welke zender om hoe laat wordt uitgezonden. Als ik hier voorheen op de ab op ‘ok’ druk dan werd eerst programma info getoond als je weer op ok drukte dan ging je door naar het programma. nu wordt programma info niet meer getoond. Als ik hier op de gele knop druk dan wordt er een zoekfunctie geopend. 
 

 

Reputatie 7
Badge +7

@Noorie2602 Ik denk dat het het gevolg is van een instelling. Ga eens naar Instellingen / TVmenu / optie 3 van boven. Staat die bij jou op Aan? Zet die maar eens op Uit.

Reputatie 7
Badge +24

Ga eens naar Menu > Instellingen > TV Menu.

Probeer daar eens wat mee te spelen.

Reputatie 1

Yes!! Dat was em. Hij doet het👍🏻👍🏻😃

thx

Reputatie 1

@ katana 

is gelukt hoor dank