Beantwoord

TV-gids helemaal in de war

• 17 september 2013
  • 2 reacties
  • 4413 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Al enkele weken is mijn TV-gids totaal hoteldebotel. Als ik na bijv. Menu op Films klik kreeg ik 'Geen resultaten'. Ga ik daarna naar bijv. Muziek, dan krijg ik de keuze Films. Als ik daarop klik krijg ik bijv. '(aantal) programma's in Kunst'! Alle variaties zijn mogelijk, hoe je ook klikt, behalve de juiste info.

Nee, resetten helpt niet, firmware opnieuw laden ook niet.

Ik heb elders al - vanwege ontzettend traag reageren - om een nieuwe decoder gevraagd (de 1853), dan maar zónder harde schijf en mét de extra Opname-functie à € 5,00/per maand. Nog geen reactie ontvangen trouwens.

icon

Beste antwoord door Jorn 17 september 2013, 13:49

Hallo Dick,

Ik vind het allereerst jammer dat je in eerste instantie niet snel genoeg antwoord of uitsluitsel hebt gekregen. 

Een software- en firmware reset is inderdaad een prima begin, maar dat heeft zoals ik het begrijp nog geen soelaas kunnen bieden. De problemen die je beschrijft zijn niet wijdverspreid bekend en lijken dan ook specifiek van toepassing te zijn op jouw tuner.

Ik zie dat je alvast concessies doet op een eventuele omruil, maar ik kan je aanbieden je huidige tuner (met harde schijf)voor een nieuwe tuner (wederom met harde schijf)om te ruilen zonder verlies van functies waar je aan gehecht bent. Dit kost je overigens ook niets extra's.

Mocht je je kunnen vinden in dit voorstel dan ontvang ik graag per privébericht je postcode, huisnummer, contractnaam en een 06-nummer. Dan los ik het met je op.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Hallo Dick,

Ik vind het allereerst jammer dat je in eerste instantie niet snel genoeg antwoord of uitsluitsel hebt gekregen. 

Een software- en firmware reset is inderdaad een prima begin, maar dat heeft zoals ik het begrijp nog geen soelaas kunnen bieden. De problemen die je beschrijft zijn niet wijdverspreid bekend en lijken dan ook specifiek van toepassing te zijn op jouw tuner.

Ik zie dat je alvast concessies doet op een eventuele omruil, maar ik kan je aanbieden je huidige tuner (met harde schijf)voor een nieuwe tuner (wederom met harde schijf)om te ruilen zonder verlies van functies waar je aan gehecht bent. Dit kost je overigens ook niets extra's.

Mocht je je kunnen vinden in dit voorstel dan ontvang ik graag per privébericht je postcode, huisnummer, contractnaam en een 06-nummer. Dan los ik het met je op.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Reputatie 3
Badge
Jorn,

Je hebt mijn prive-antwoord niet meer gelezen. Wat gaan we doen?

groet

Dick

Reageer