Beantwoord

Tv gids klopt niet

• 17 november 2017
  • 17 reacties
  • 763 keer bekeken

Ik merk dat de laatste weken de tv gids voor national geografic niet klopt. Nu is al 30 minuten locker up abroad er aan terwijl eigenlijk air crash investigation er aan zou zijn.
Opnemen gaat dus ook niet goed.. hopelijk kunt u iets er aan doen
icon

Beste antwoord door Marcia_ 21 november 2017, 12:40

Beste @Hannah1960 en anderen, goed dat jullie het even laten weten! We hebben dit uitgezocht en kunnen bevestigen dat het niet klopt. De leverancier van onze gids werkt er aan, maar er is nog geen verwachte datum bekend. Hopelijk snel. Bedankt voor de berichten!
Bekijk origineel

17 reacties

Zelfde probleem hier. Ik wilde juist locked up abroad kijken maar nu zie ik een programma over honden wat niet eens in de lijst voorkomt. Sinds de wintertijd is het verkeerd of misschien viel het mij vanaf dat moment pas op.
Reputatie 4
Badge +3
Zelfde probleem ook hier,
Reputatie 7
Vreemd. T'is gelijk aan die in m'n Ziggo kastje. Ook het programma op dit moment.
Reputatie 7
Badge +29
Beste @Hannah1960 en anderen, goed dat jullie het even laten weten! We hebben dit uitgezocht en kunnen bevestigen dat het niet klopt. De leverancier van onze gids werkt er aan, maar er is nog geen verwachte datum bekend. Hopelijk snel. Bedankt voor de berichten!
Hoi KPN,
Ik vroeg mij af of er al meer nieuws bekend is over die leverancier?
De gids werkt nog steeds niet goed.
Dacht ik de Long Way Home te kijken schakel ik helaas weer over naar het einde van de aflevering.
Reputatie 7
Badge +29
Wat gek! Ik heb een indicatie gevraagd, want ik had eigenlijk de oplossing al verwacht. Je hoort het, zodra ik meer weet!
Reputatie 7
Badge +29
Het lijkt lastiger dan ik gedacht had. Het gaat op een andere manier aangeleverd worden, dus ik verwacht dat het beter wordt op korte termijn!
De gids klopt ook niet op een aantal andere zenders, zoals 24 kitchen en bbcfirst. Dit maakt het heel lastig als je iets wil opnemen om later te bekijken!
Wat kan KPN hier aan doen?
Reputatie 7
Ik heb tot nu geen problemen ervaren met opnamen van BBC FIRST en Nat. Geographic. Niet voor de programma's die ik opneem dus.
Het lijkt me dus handig als je ook noemt welke programma's het betreft.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Chatti. Welke zenders en programma betreft het? Op die manier kan ik het doorsturen naar de verantwoordelijke partij.
Discovery en Veronica hebben hetzelfde probleem. Zullen er mogelijk nog meer zijn maar dat ga/wil ik niet uitzoeken.
Ik heb het met heel veel programma’s...

Als ik iets plan om op te nemen dan start hij gemiddeld een kwartier te vroeg en stopt ook gemiddeld een kwartier te vroeg.. hoe los ik dit op???
Reputatie 7
Neem heel veel op. De opnamen bij KPN worden 5 minuten voor de epg-tijd gestart en lopen tot 15 minuten daarna door.
Met welke zenders ervaar je dit?
Ik neem op van 1 t/m 10, af en toe Één / Canvas en BBC First en dat gaat altijd prima. Nooit halve programma's.
Bij mij betreft het veronica, discovery channel, comedy central, sbs6 en ned1.. dit zijn de meest gebruikte tv zenders bij mij
Helaas lopen ze bij mij eerder af waardoor ik het einde van films enzo mis, die ik mis omdat ik aan het werk ben
Reputatie 7
Badge +19
@Lellastiekje Ik kan mij goed voorstellen dat je ervan baalt dat je steeds het einde van een film niet kan bekijken. Zou je mij een aantal voorbeelden kunnen geven van programma's/films (zender, datum en tijdstip) waarbij dit recentelijk is gebeurd of gebeurd dit structureel?
Reputatie 7
sbs 6 en npo 1 worden hier heel veel opgenomen. Gebruik dezelfde gids en opnameserver, want er is er maar 1 (!) voor alle klanten.

LET OP op SBS 6 worden films nog al eens in TWEE delen op EEN avond uitgezonden. Met Hart er tussen. Dan MOET je BEIDE delen inplannen!

Reageer