TV gids maar 3 dagen???

• 25 januari 2014
  • 5 reacties
  • 2778 keer bekeken

Wij zijn sinds afgelopen donderdag klant bij KPN.

Nu ben ik wat aan het spelen en kom ik erachter dat de tvgids maar 3 dagen vooruit kijkt. Gebelt en nu zeggen ze dat dit klopt en dat in het pluspakket dit wel kan.

Ik vind dit vreemd, een gids moet ik toch een een week vooruit kunnen kijken? Dat uitzending gemist maar 3 dagen is en in het pluspakket 10 dagen kan ik inkomen maar de gids moet tocg zeker 7 dagen te zien zijn.

Verder heb ik de vraag of het mogelijk is om periodiek wat op te nemen? Een serie opnemen is mogelijk maar bv "Wie is de Mol" wordt niet als serie gezien dus die moet ik per aflevering opnieuw op laten nemen...

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Beste LucvanGardingen,

Welkom als klant en hier op het forum! Wat mijn collega jou vertelde klopt inderdaad. De tv-gids toont maximaal 3 dagen en met het Pluspakket 10 dagen vooruit. De enige mogelijkheid om periodiek op te nemen gaat via Serie Opnemen. Voor meer informatie hier over verwijs ik je naar de 'Veelgestelde vragen'.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Dit is wel bijzonder en hoor ik voor het eerst. Ik heb al jaren interactieve tv van KPN maar heb nog nooit verder als 3 dagen in de TV gids kunnen kijken.

Ik heb dan wel het pluspakket, al enige tijd maar mijn tv gids blijft nog steeds maar 3 dagen.
Wel kan ik inderdaad 10 dagen met programma gemist.

Maar mijn tv gids blijft maar 3 dagen. Andere bekend met dit probleem?

Reputatie 5
Badge +7
Op een aantal zenders gaat de gids over 7 dagen. Vandaag en de volgende 6. Maar de meeste zenders geven bij mij in de gids idd vandaag, morgen en overmorgen. Geregeld zeer lastig om iets een week verder op te nemen.

Bij UPC gaven vrijwel alle zenders in de gids vandaag + de volgende 14 dagen. Kijk, da's andere koek. :D

Reputatie 2
Badge
De zonder Nederland 1 t/m RTL 8 (meest gebruikte zenders) kunnen maar 3 dagen vooruit gepland worden. De minder gebruikte zenders hebben soms een langere programmagids wat wel apart is. Een papieren versie van een programma gids is ook ruimschoots bekend, dan zou dat bij KPN ook moeten kunnen lijkt me. Wel kan ik begrijpen dat de programmering in gevallen aangepast kan worden.

Heb het vandaag maar eens uitgetest en inderdaad dat klopt. Maar is toch wel raar. Heb al jaren interactieve tv en nog nooit gemerkt.

Blijkt dus wel dat het minder gebruikte zenders zijn, bij mij in ieder geval.

Jammer blijft het wel dat de gids maar drie dagen vooruit kan kijken.

Reageer