TV gids toont weinig (film)info

  • 30 November 2019
  • 8 reacties
  • 102 keer bekeken

aangeleverd vanuit een extern bedrijf? vind het een beetje onzin verzorg het dan zelf in plaats van een bedrijf in te huren!!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Ruud en welkom op het Forum! Persoonlijk houd ik ook van veel informatie in de gids, zeker bij films, dus ik snap je bericht. Dit verbeteridee is al vaker gemeld bij onze iTV afdeling, dus ze zijn op de hoogte van deze wens. Ik verwacht alleen niet dat er op de korte termijn iets mee zal gebeuren. Ik gebruik zelf vaak de website van IMDB als ik uitgebreide informatie wil over een film, dus ik hoop dat jij daar ook alle informatie kunt vinden waar je naar zoekt! :slight_smile:

Hoi Ruud en welkom op het Forum! Persoonlijk houd ik ook van veel informatie in de gids, zeker bij films, dus ik snap je bericht. Dit verbeteridee is al vaker gemeld bij onze iTV afdeling, dus ze zijn op de hoogte van deze wens. Ik verwacht alleen niet dat er op de korte termijn iets mee zal gebeuren. Ik gebruik zelf vaak de website van IMDB als ik uitgebreide informatie wil over een film, dus ik hoop dat jij daar ook alle informatie kunt vinden waar je naar zoekt! :slight_smile:

Sanne,

Als we de telefoon en internet kosten er van aftrekken ontvangt KPN jaarlijks ongeveer 1 miljard aan abonnementsgelden voor TV programma’s. De informatie die de klant over programma’s krijgt kopen ze in. De kwaliteit hiervan billekt geen kosten hoger dan 25 duizend euro per jaar. Het kan natuurlijk dat de programmatuur naatje is en de aangeleverde data goed.

Als we dan elk kwartaal te lezen krijgen dat ze het weten maar er niets aan gaan doen,  verhoogt dat weer de hoop op een aanbieder die wel kwaliteit gaat leveren waar ze zelf achter staan.

Reputatie 7
Badge +9

@Sanne_M Misschien dat jullie ook eens kunnen kijken naar de TV Gids op de homepage van www.kpnvandaag.nl? Die werkt al maanden niet meer.

Piet.

Reputatie 7
Badge +17

@CorL Daar kan ik inkomen. Ik weet niet wat de to-do list van onze iTV afdeling op dit moment allemaal inhoudt, ik kan me alleen voorstellen dat dit een bijzonder lange lijst is en dat er aan andere zaken prioriteit wordt gegeven (nieuwe HD zenders, nieuwe apps mogelijk op de decoder etc.). We hebben veel klanten met veel wensen wat het iTV aanbod en de functionaliteiten betreft. Weet dat we de wensen horen en ons best doen om hier gehoor aan te geven. Het is alleen onmogelijk om te zeggen wanneer dit zal gebeuren. 

@P.J.M. van der Vooren Bedankt voor het signaal! Deze pagina wordt echter al geruime tijd niet meer bijgewerkt, vandaar dat de gids ook niet meer werkt. Je kunt het beste op de eigen pagina van TVgids.nl terecht voor een actueel gidsoverzicht. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Sanne_M,

Alle andere rubrieken op www.kpnvandaag.nl worden nog gewoon bijgewerkt. Alleen de rubriek TV Gids blijft dus al een hele tijd leeg.

Piet.

@CorL Daar kan ik inkomen. Ik weet niet wat de to-do list van onze iTV afdeling op dit moment allemaal inhoudt, ik kan me alleen voorstellen dat dit een bijzonder lange lijst is en dat er aan andere zaken prioriteit wordt gegeven (nieuwe HD zenders, nieuwe apps mogelijk op de decoder etc.). We hebben veel klanten met veel wensen wat het iTV aanbod en de functionaliteiten betreft. Weet dat we de wensen horen en ons best doen om hier gehoor aan te geven. Het is alleen onmogelijk om te zeggen wanneer dit zal gebeuren. 

 

Managen is niet alleen medewerkers ontslaan. Het is ook oog hebben voor het product dat je vandaag levert. Hier scheelt nogal wat aan bij KPN. Natuurlijk kan je als manager goedkoop scoren met allemaal nieuwe dingen. Onder de streep blijkt dan toch dat ze beter iemand van de kleuterschool in jouw plaats hadden kunnen aannemen. Vandaag keek ik weer in de gids bij “Genres", hoe waardeloos moet als manager zijn om dit waardeloze product dat een algemeen beeld geeft over KPN te kunnen accepteren. 

Reputatie 7
Badge +17

@P.J.M. van der Vooren Dan zal de verbinding tussen deze rubrieken nog wel up-to-date zijn, of tenminste genoeg om ervoor te zorgen dat de informatie hierop relevant is. Voor de TV Gids is de verbinding niet meer up-to-date, waardoor deze niet meer bijgewerkt wordt. Als je onderaan de pagina kijkt zie je ook dat de Samsung Galaxy S9 en de iPhone X nog uitgelicht staan, terwijl we inmiddels al een model verder zijn. Vandaar ook mijn conclusie dat de pagina niet meer bijgewerkt wordt. 

@CorL 

Onder de streep blijkt dan toch dat ze beter iemand van de kleuterschool in jouw plaats hadden kunnen aannemen. 

Je onvrede is duidelijk, maar persoonlijke aanvallen zijn niet op zijn plaats hier. Ik heb geen toevoegingen op mijn eerdere bericht, dus zal het hier ook bij laten. 

Inderdaad zoals velen al aangeven de informatie bij films schiet ernstig tekort

wat is het genre wie zijn de hoofdrolspelers, welk cijfer imdb, leeftijd

reclame overslaan na circa 2/3 van het programma bijv. 8 minuten resulteert vaak met terugspringen naar het begin van het programma/film inplaats tot het maximale doorspoelpunt, Uitermate irritant.

kijk even bij uw concullega UPC.

Â