Beantwoord

tv hapert en internet lampje op v10 blijft uit

  • 28 October 2019
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Sinds bij mij glasvezel is aangesloten is mijn tv begonnen met haperen. Het beeld stopt, gaat even verder, stopt dan weer en je krijgt de foutmelding dat je van zender moet wisselen. Verder knipperde mijn draadloze adapter, die vast zit aan de experia box v10, regelmatig rood. En het internetlampje op de experia box blijft uit. Als ik de internet knop ingedrukt houd, wordt ie groen, maar na 3 seconden gaat ie weer uit. Hoe herstel ik dit ?

icon

Beste antwoord door Jiske_ 2 November 2019, 13:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag heeft u het glasvezel kasje ook even stroom loos én wéér aan dat wil nog wel eens helpen 😉

Reputatie 5
Badge +7

@Scholtd Welkom op het forum en wat jammer dat je zomaar deze storing ervaart! Ik ga mijn best doen om je hier bij te helpen.

Hoe is jouw itv tuner aangesloten? Met een lange kabel of via die witte stekkers in het stopcontact? Blijft het beeld aldoor stilstaan en/of zie je blokjes?
Het eerste wat we hier tegen kunnen doen is een herstart van zowel experiabox als tuner. 

Kun je tevens jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik ook je lijn doormeten!

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Scholtd,  dus ga ik ervan uit dat de storing inmiddels verholpen is. Anders hoor ik het graag

Reageer