Beantwoord

TV hapert regelmatig

Beste Mensen,

Ik heb nu 2 maanden glasvezel van KPN, maar ik zit met een probleempje.

Vanaf het begin dat ik glasvezel heb. Stoort mijn TV regelmatig.

Niet altijd, vaak rond etens tijd 17.30 uur / 18.00 uur. Dan begint het beeld te stotteren en het geluid te piepen en te kraaken.

De TV is met de bijgeleverde netwerkkabel aan gesloten zonder de switch die heb ik er nog niet tussen. Ik heb ondertussen de tv kasjes verwisseld en regelmatig de stekers van de de modem en de tv kastje er uit en er weer in gestopt. Helaas wil dit niet werken.

De storing op de tv is soms erger dan de andere keren dan stotert het beeld even en gaat ie weer verder. Heb er ook last van als ik een opgenomen film zie. Ik heb nog geen hd TV, ik heb nog een ouderwetse breedbeeld ;)

Nu is mijn vraag hoe kan ik de verbinding testen of die wel optimaal is of niet?

Zijn er nog meer mogelijk heden om te proberen?

Grtz Oscar

icon

Beste antwoord door 1980oscar 3 juni 2012, 20:32

Het probleem is opgelost,

De monteur is langs geweest er bleek een demping op de lijn te zitten. Kreeg niet de volledige bandbreedte.

Uiteindelijk moesten ze iets vervangen in de centrale en dat heeft de oplossing geboden.

Kan weer normaal TV kijken.

Bedankt voor de goede service

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Beste 1980oscar,

Ik wil dit graag voor u nakijken.

Kunt u mij uw postcode, huisnummer, naam contractant en een bereikbaarheidsnummer toesturen in een privébericht?

Met vriendelijke groet,

Danny

Het probleem is opgelost,

De monteur is langs geweest er bleek een demping op de lijn te zitten. Kreeg niet de volledige bandbreedte.

Uiteindelijk moesten ze iets vervangen in de centrale en dat heeft de oplossing geboden.

Kan weer normaal TV kijken.

Bedankt voor de goede service

Reageer