Beantwoord

Tv installeren

• 26 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 1120 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik krijg een nieuwe tv . De installatie van de ontvanger is duidelijk.Moet ik ook iets aan de tv instellen of is het een kwestie van scart stekker erin afstandsbediening programmeren en de KPN neemt verder over?
icon

Beste antwoord door Jiske_ 29 augustus 2017, 16:10

Hoi @petersteinmeije welkom op het forum! zoals peter aangeeft hoef je de televisie alleen op het goede input kanaal te zetten 🙂 Kom je er niet uit weet je ons te vinden je kan ook altijd kijken naar de handleiding op de KPN site.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ja, je hoeft normaal gesproken niets in te stellen behalve de juiste ingang selecteren. Daarover gesproken: je hebt het over een scart stekker, maar ik neem aan dat je nieuwe tv beschikt over 1 of meer HDMI-ingangen?
Reputatie 3
Badge
Hallo Joss 1965

Ja, dat bedoelde ik ook. Het was nog vroeg in de ochtend toen ik deze vraag formuleerde.
Bedankt voor jouw reactie.

Groeten
Peter.
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan. Afhankelijk van tv en ontvanger kan het soms zijn dat er toch iets niet lekker loopt in beeld en/of geluid. Dan kun je met je vraag altijd weer hier terecht. Maar zoals gezegd, bijna altijd verloopt dit probleemloos.
Reputatie 5
Badge +7
Hoi @petersteinmeije welkom op het forum! zoals peter aangeeft hoef je de televisie alleen op het goede input kanaal te zetten 🙂 Kom je er niet uit weet je ons te vinden je kan ook altijd kijken naar de handleiding op de KPN site.

Reageer