Beantwoord

Tv kastje netflix

Toon eerste bericht

36 reacties

Reputatie 2
Oke ja is mijn eerste kastje en hij werkt nog goed dus eigenlijk nog nooit opgelet tot ik dit topic las en op zoek ging naar netflix 😃
Reputatie 7
Heb je al gekeken of je hem kunt omruilen? Zie de link in mijn vorige bericht.
Reputatie 2
Ja net gekeken en hij kan omgeruild worden moet alleen even kijken wanneer me dat het beste uitkomt
Reputatie 7
Badge +23
Hallo @Eric_46, ik zie dat je al goed geholpen bent door @wjb, heel fijn! Je kunt het kastje inderdaad omruilen en daarna kun je met jouw Netflix abonnement ook Netflix kijken via je ontvanger 🙂. Heb je nog verdere vragen? Stel ze vooral!
nu vraag ik me af hoe het zit met de hd glas want ik betaal wel zeker om glasvezel te ontvangen en die kan ik ook niet ontvangen op de Motorola,
kan ik hiervoor dan wel mijn 2e kastje omruilen want er word niet voldaan aan het gene waarvoor ik betaal.

verder lees ik op het volgende forum: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/hd-glas-niet-350511/index4.html dat er een hele hoop klanten dus nu wel 2 nieuwe ontvangers hebben er word dus ook wel duidelijk onderscheid gemaakt bij kpn heel jammer

ben ook heel benieuwd hoe dit juridisch ingedekt is door kpn
Reputatie 7
De Motorola VIP1853 zal niet meer voorzien worden van Netflix en zal ook niet geschikt gemaakt worden voor de HD-"Glas" zenders maar... ...het goede nieuws is dat ze sinds kort allemaal omgeruild kunnen worden. 🙂
De Motorola VIP1853 zal niet meer voorzien worden van Netflix en zal ook niet geschikt gemaakt worden voor de HD-"Glas" zenders maar... ...het goede nieuws is dat ze sinds kort allemaal omgeruild kunnen worden. :)
is dat zo ? gaat dat ook lukken via internet of moet ik eerst weer lullen als Brugman tegen een calcenter medewerker
Reputatie 7
Nee, je hoeft niet meer te "lullen als Brugman", als het goed is gaan ze nu zonder morren akkoord.
Omruilen gaat niet via Internet. Je moet of klantenservice bellen of hier wachten op een medewerker van KPN Webcare die jou verder kan helpen.
Nee, je hoeft niet meer te "lullen als Brugman", als het goed is gaan ze nu zonder morren akkoord.
Omruilen gaat niet via Internet. Je moet of klantenservice bellen of hier wachten op een medewerker van KPN Webcare die jou verder kan helpen.

bedankt voor je antwoord heb het ondertussen geregeld via de chat op de site van kpn, kan hem morgen omruilen. fijn dat kpn het eindelijk inziet
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @rob1980, goed om te lezen dat je de omruil van je tv ontvanger inmiddels al via de chat geregeld hebt! Als je nog vragen hebt weet je ons te vinden 🙂
Reputatie 7
nu vraag ik me af hoe het zit met de hd glas want ik betaal wel zeker om glasvezel te ontvangen en die kan ik ook niet ontvangen op de Motorola,
kan ik hiervoor dan wel mijn 2e kastje omruilen want er word niet voldaan aan het gene waarvoor ik betaal.
Hoewel ik vind dat je moet kunnen ontvangen wat mogelijk is is het een misverstand dat je "betaalt" voor de HD Glaszenders. Glasvezelklanten betalen precies dezelfde abonnementskosten als DSL-(koper)klanten. En de HD Glaszenders zijn voor die laatste (vrij grote) groep klanten helemaal niet beschikbaar. De HD Glaszenders zijn een gratis extraatje voor glasvezelklanten, waarmee KPN laat zien dat ook zij dezelfde beeldkwaliteit kunnen leveren als Ziggo.
Een paar jaar geleden (toen de HD Glaszenders) geïntroduceerd werden waren glasvezelabo's nog wel wat duurder maar doorvoor hadden die dan ook gelijke up- en downloadsnelheden, iets dat tegenwoordig een optie is, een optie die voor DSL-klanten ook al niet beschikbaar is (!). Bovendien zijn de snelheden bij glasvezel gegarandeerd terwijl bij DSL-klanten de snelheid vaak lager is dan de "tot-snelheid" van het betreffende abo.
Dat gezegd hebbende wens ik je met de nieuwe ontvanger en de HD Glaszenders veel kijkplezier toe!

Reageer