Beantwoord

TV kastje omruilen

  • 4 August 2019
  • 6 reacties
  • 342 keer bekeken

Ik heb nog een tv kast van motorola deze gebruik ik met de draadloze set om buiten tv te kijken merk aleen dat deze geen netflix meer ondersteunt dus ben verplicht continu nieuwe kastjes te kopen ? Mvg michael van der meer
icon

Beste antwoord door Nick83 4 August 2019, 22:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Nee, deze kun je gratis omruilen voor een nieuwe.

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm
Bedankt voor de snelle reactie .Ook als het een kastje is die ik al langer heb ( van het eerdere kpn abbonoment toen ik een x ben overgestapt naar een andere provider , en snel weer terug natuurlijk want kpn bevalt gewoon goed ,en dus niet van het huidige abbonoment waar ik er dus 2 nieuweren bij heb ? En dus de oude er bij gebruik voor buiten mvg
Je hebt dus wel 2 nieuwe, met Netflix, én die ene oude zonder?
KPN gebruikt uitsluitend kastje op huurbasis dus je zal vast wel betalen voor het 3de kastje als er dus 2 in je abonnement zitten.
Je kunt die Motorola omruilen voor een nieuwe (Arris/Arcadyan) à € 5 p/mnd. Dan heb je er weer 3 dus. Maar je kunt mogelijk, als je bandbreedte het toestaat, er nóg een kastje bijhuren.
Dat doe je via MijnKPN.
In dat geval heb je er 3 met Netflix en die oude Motorola zonder Netflix.
Overigens kun je Netflix op het toestel met de Motorola met een Chromecast (aan te schaffen voor ca. € 40) v.a. een mobiel of tablet streamen.

N.B. Bij het Standaard HD abonnement van Netflix kan er op 2 apparaten tegelijk gekeken worden.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor de snelle reactie .Ook als het een kastje is die ik al langer heb ( van het eerdere kpn abbonoment toen ik een x ben overgestapt naar een andere provider , en snel weer terug natuurlijk want kpn bevalt gewoon goed ,en dus niet van het huidige abbonoment waar ik er dus 2 nieuweren bij heb ? En dus de oude er bij gebruik voor buiten mvg
Ggewoon proberen die link, lukt vast, ik neem aan dat je er gewoon voor betaald, anders zou die niet werken...
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Michael31e, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je een tv-ontvanger via KPN krijgt of huurt tegen een bepaalde prijs, kan je die niet gebruiken als deze niet bij jouw abonnement is aangemeld. Je kan de motorola tv-ontvanger omruilen voor een met Netflix opties, indien deze bij ons is aangemeld 😉 Daar ga ik wel vanuit, en dat zal ook naar voren komen als je de link voor het ruilen van apparatuur gebruikt.

Mocht je er niet uitkomen, dan help ik je graag verder! Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer van de tv-ontvanger waar het om gaat (dit kan bij persoonlijke opmerkingen)?

Ik hoor het graag 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@Michael31e, is het inmiddels gelukt om jouw kastje om te ruilen via bovenstaande website?

Reageer