Beantwoord

Tv kastje storing foutcode 845 en 846

  • 6 June 2021
  • 4 reacties
  • 604 keer bekeken

Tv kastje staat in storing( 845 en 846) alle stappen al gevolgd om probleem op te lossen. Niets helpt. Ook internet verbinding is slecht.

icon

Beste antwoord door Bart_ 8 June 2021, 09:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @JannieM Ik vond een vergelijkbaar topic over foutcodes 845 en 846, waarin collega-moderator Erik goede vragen stelt. Zou je daar eens naar kunnen kijken en er hier op terugkomen? En kun je ook iets meer vertellen over hoe je apparatuur? Welke Experia Box en tv-ontvangers heb je? En wat versta je precies onder lage snelheid? En hoe heb je dat gemeten? 

Hier het zelfde probleem nu , alles paar keer gereset . Code 840  845 - 846 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Mark storing Ronduit vervelend, natuurlijk. Ik wil je graag hetzelfde antwoordgeven als ik hierboven gaf. Zou je het betreffende topic eens willen lezen en kun je de vragen die ik stelde beantwoorden? 

Storing kpn ,nog steeds en heb een bericht  storing opgelost? Ga naar kpn en krijg te zien, storing is nog Niet opgelost? Je wordt gewoon voor de gek gehouden of beter gezegd bedonderd.  Opzeggen dan maar, stelletje h.... kpn.

Â