Beantwoord

TV kastje werkt niet meer

• 30 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 55 keer bekeken

Goedenavond,
Een van onze tv kastjes werkt niet meer. Hebben al van alles geprobeerd, maar het kastje werkt echt niet meer. Wat is onze volgende stap?
icon

Beste antwoord door Jordy_9393 30 augustus 2018, 21:34

Heb je de ontvanger uit en aan gezet? Kabels eruit? En je router geprobeerd te herstarten?
Als je echt alles hebt geprobeerd kan je via hier (als het een oudere ontvanger is) een nieuwe gratis aanvragen:

- https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Heb je de ontvanger uit en aan gezet? Kabels eruit? En je router geprobeerd te herstarten?
Als je echt alles hebt geprobeerd kan je via hier (als het een oudere ontvanger is) een nieuwe gratis aanvragen:

- https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006
Thanks, Ja, hebben echt alles al geprobeerd.
Reputatie 5
Badge +6
Hopen dat een nieuwe ontvanger je probleem verhelpt! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
mm.. nog niet helaas. Hij gaat iets checken mbt netflix en zegt vervolgens dat alles in orde is: Het maken van een omruilafspraak is niet nodig. Ik denk dat de link niet helemaal juist was, maar kan via de website van kpn niet vinden waar ik wel kan aangeven dat ik een kastje wil omruilen,. Morgen maar even bellen anders..
Reputatie 5
Badge +6
Dan heb je waarschijnlijk het nieuwste model van de ontvanger, bellen kan ook inderdaad! 😄
Reputatie 7
Badge +18
Goedenavond jvds106, wat rot dat jouw ontvanger niet meer werkt. Brandt de stand-by knop nog wel rood of groen? Heb je inmiddels gebeld? Als je nog niet gebeld hebt, dan help ik je graag verder. Zou je hiervoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Ook het serienummer van de betreffende ontvanger is in dit geval van belang. Dit nummer staat achterop je tv- ontvanger bij s/n. Zou je dit nummer willen vermelden in je Forum profiel bij Type tv- ontvanger?
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb niets meer van je gehoord jvds106, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer