Beantwoord

Tv kastje werkt niet meer

  • 2 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn tv kastje van Arris VIP2952 werkt niet meer. Ik blijf foutcode 301 houden. Heb alles geprobeerd. Modem meerdere malen gereset, software verwijderd etc etc. Boven werkt de tv wel dus het zit hem in het kastje vermoed ik..
Hoe nu verder want wil wel graag tv kunnen kijken.
icon

Beste antwoord door Vikash 4 oktober 2018, 17:38

Goedemiddag @Essiew. Wat vervelend dat de tv-ontvanger van beneden niet werkt. Wat goed dat je zelf al hebt geprobeerd om het software te verwijderen. Meestal verhelpt dan het probleem al. Jammer dat het bij jou niet heeft geholpen. De tv-ontvanger is aangesloten op de Experiabox, het modem van KPN. Is deze aansluiting met een netwerkkabel of met een draadloze verbinding set? Zou je de tv-ontvanger van boven op de tv beneden willen testen? Op deze manier manier weten we zeker of deze storing in de verbinding zit of in de tv-ontvanger.

Vul je ook gelijk je gegevens in op het KPN Forum profiel. Deze gegevens heb ik nodig als ik de tv-ontvanger moet omruilen voor een nieuwe. 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Goedemiddag @Essiew. Wat vervelend dat de tv-ontvanger van beneden niet werkt. Wat goed dat je zelf al hebt geprobeerd om het software te verwijderen. Meestal verhelpt dan het probleem al. Jammer dat het bij jou niet heeft geholpen. De tv-ontvanger is aangesloten op de Experiabox, het modem van KPN. Is deze aansluiting met een netwerkkabel of met een draadloze verbinding set? Zou je de tv-ontvanger van boven op de tv beneden willen testen? Op deze manier manier weten we zeker of deze storing in de verbinding zit of in de tv-ontvanger.

Vul je ook gelijk je gegevens in op het KPN Forum profiel. Deze gegevens heb ik nodig als ik de tv-ontvanger moet omruilen voor een nieuwe. 😉
Reputatie 7
Badge +16
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer