Beantwoord

TV kijken buiten de deur?

• 1 september 2016
  • 3 reacties
  • 765 keer bekeken

Ik zit vanaf deze week de komende paar maanden veelvuldig in een hotel aan de andere kant van het land. Nou zou ik graag gebruik willen maken van de Internet Televisie waar jullie zoveel reclamen mee maken. Echter valt het mij zwaar hoe ik dit aan de praat krijg. Ik heb mijn abonnementsnummer + PIN en nu?

Wat heb ik allemaal al geprobeerd om het aan de praat te krijgen:
- Chrome (actuele versie!)
- Chrome met onbeveiligde scripts aan.
- Chrome met de NPAPI functie getoggled
- IE
- IE + Silverlight (werkte niet dus snel die meuk gedeinstalleerd)
- IE bovenstaand met de combinatie 'compatibiliteits modus'
- Firefox

Op alle browsers gaat het inloggen uitstekend, echter blijf ik bij het klikken op de zenders een 10 seconden filmpje krijgen met nog wat KPN reclame.
Ik kan wel mijn opnames bekijken, verwijderen en nieuwe starten... echter alles wat te maken heeft met bekijken van de content werkt niet... Wat o Wat doe ik verkeerd? Verveel me donders zo alleen in een hotel...
icon

Beste antwoord door PeterG 1 september 2016, 21:57

Itvonline kun je alleen buiten de deur gebruiken met de APP op je smartphone of tablet. Dus NIET op een Windows pc/laptop. Het werkt, buiten de deur, alleen met Android en iOS namelijk. Verder is er een beperkt aantal zenders buiten de deur beschikbaar. Zie pagina 2 van deze pdf.

Heeft het hotel geen televisie? :S
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Itvonline kun je alleen buiten de deur gebruiken met de APP op je smartphone of tablet. Dus NIET op een Windows pc/laptop. Het werkt, buiten de deur, alleen met Android en iOS namelijk. Verder is er een beperkt aantal zenders buiten de deur beschikbaar. Zie pagina 2 van deze pdf.

Heeft het hotel geen televisie? :S
Reputatie 7
Je kunt helaas alleen met de ITVOnline app op Android of iOS buiten de deur en binnen Nederland TV kijken via jouw KPN abonnement.
Heb je alleen een Windows apparaat tot jouw beschikking of wil je naar alle online zenders kunnen kijken, dan is het alleen mogelijk via een VPN verbinding met jouw netwerk thuis. Dan moet je thuis echter wel een VPN server hebben draaien.
nah ik heb een pptp verbinding met het thuis front, echter vind ik het vreemd dat het met zo een omweg moet..

Ik heb nu mn tablet aan de TV gekoppeld en met mn mobiel als afstandsbediening is het zo ook opgelost.. Had alleen gemakkelijker gegaan als ik mn HDMI van mn laptop op de TV aan had kunnen sluiten en tv te kunnen kijken op de laptop :(

Bedankt voor de reacties wjb en PeterG, spatzuiver dat PDFje PeterG!!

Reageer