Beantwoord

TV kijken in app

  • 21 September 2019
  • 4 reacties
  • 284 keer bekeken

Ik probeer TV te kijken via de iTV app van KPN. Veel zenders zijn echter niet beschikbaar. Er staat dan Deze TV zender is alleen op de TV ontvanger beschikbaar. Voorbeeld RTL Duitsland. Kunnen jullie dit svp oplossen?

dank.
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 September 2019, 11:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
KPN heeft helaas geen rechten om die zenders via de app te laten bekijken.
Ok. En wordt daar momenteel wel iets aan gedaan? Niet dat er in 2012 een keer gezegd is dat dit niet mag, en daarna nooit meer opnieuw over nagedacht wordt.
Reputatie 7
Ok. En wordt daar momenteel wel iets aan gedaan?
Nee, ik heb niet het gevoel dat daar iets aan gedaan wordt. Ik denk dat KPN de kosten voor een distributieovereenkomst niet vindt opwegen tegen de baten.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @TV kijker, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Er zijn inderdaad verschillen tussen wat je thuis via de tv-ontvanger kan kijken, thuis via de app of website en via de app onderweg. Dat staat ook op onze website omschreven:
Er is een verschil in wat je kunt zien op de verschillende apparaten. Dit heeft te maken met de rechten die beschikbaar zijn voor deze apparaten. Deze verschillen zitten voornamelijk op het aantal zenders. Op de iTV app en webapp heb je toegang tot +/- 60 zenders (ipv de totale +/- 70 zenders). Hierbij heb je buitenhuis met de app toegang tot +/- 40 zenders. Van de beschikbare zenders in de app zijn de volgende functionaliteiten beschikbaar: Live, Begin gemist, Live TV pauzeren, 7 dagen Terugkijken en Opnemen. Ook kun je films en series van het basis- en pluspakket bekijken.

Het klopt dus dat je bepaalde zenders onderweg via de iTV app niet kan zien..

Het wordt in principe wel meegenomen in de zenderwijzigingen in juli en het kan dus zijn dat het in de toekomst nog gaat veranderen. Maar is geen prioriteit daar kan ik heel eerlijk in zijn.

Reageer