Beantwoord

TV kijken op de laptop, stilstaand beeld

• 29 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 342 keer bekeken

beeld blijft constant stil staan op laptop
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 september 2018, 08:39

Fijn om te horen dat de oude link wel werkt! De nieuwe link zou op Google Chrome en Firefox moeten werken, het kan zijn dat je deze internetbrowsers niet gebruikt.

Wat precies gaat er mis als je de KPN iTV app wil downloaden op een tablet of mobiel toestel? Waar installeer je het precies op, en welk besturingssysteem gebruikt dat toestel? En krijg je dan een foutmelding of weer dat haperende beeld?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Hennie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je niet normaal televisie kan kijken via jouw laptop. Mag ik vragen of je dan de vernieuwde website uitprobeert, www.interactievetv.nl. Deze werkt namelijk op dit moment alleen goed met Google Chrome en Firefox. Mocht je dus gebruik maken van een andere internetbrowser, raad ik aan om een van die twee te gebruiken.

Wil of heb je geen andere internetbrowser dan kan je de 'oude' website nog bereiken via deze link.

Kan je aangeven of dit jouw probleem heeft opgelost?
Reputatie 7
Badge +20
@hennie.s, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je inmiddels weer normaal televisie kijken op de laptop dankzij bovenstaande tips? Of kan ik hier nog wat voor je in betekenen?
de nieuwe app van kpn doet het niet de oude link wel op allebeide internetbrowser
Reputatie 7
Badge +20
Fijn om te horen dat de oude link wel werkt! De nieuwe link zou op Google Chrome en Firefox moeten werken, het kan zijn dat je deze internetbrowsers niet gebruikt.

Wat precies gaat er mis als je de KPN iTV app wil downloaden op een tablet of mobiel toestel? Waar installeer je het precies op, en welk besturingssysteem gebruikt dat toestel? En krijg je dan een foutmelding of weer dat haperende beeld?
Reputatie 7
Badge +20
@hennie.s, ik heb geen reactie meer gehad. Ervaar je nog problemen met interactieve televisie of de KPN iTV app?
nee doet alleen als je klein beeld laat staan maar doe er niets meer mee erg me alleen maar aan

Reageer