Beantwoord

Tv kijken op iMac

  • 11 February 2019
  • 3 reacties
  • 6100 keer bekeken

Tot voor kort kon ik via Safari gewoon TV kijken op mijn 21 inch iMac., sinds enige tijd is dit niet meer mogelijk. Waarom is dit niet meer mogelijk en nu nog wel via Google Chroom. Ik vind het een Gotspe van KPN om je te dwingen naast Safari ook nog Google Chroom te moeten installeren. Ik wilde juist van Google af vandaar de aanschaf van een iMac. Ik overweeg zelfs over te stappen naar Ziggo
icon

Beste antwoord door huistijger 11 February 2019, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @P.de Lange
Er wordt aan gewerkt om ITV geschikt te maken voor meerdere browsers o.a. ook voor Safari.
Tot die tijd kun je op de Mac Google of Firefox gebruiken.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @P.de Lange, welkom terug! Het klopt helemaal wat huistijger zegt: we werken eraan om dit ook weer voor Safari te kunnen doen. Dat zal naar verwachting deze week al zijn. Zodra het live staat, lees je dit in ons topic over de iTV website.
Ik vind het bijzonder slordig van KPN, dat zij niet even hebben laten weten, dat iTVonline even niet beschikbaar is of was.Zoals reeds gemeld, meer dan 40 jaar klant. is het dan zo moeilijk om een bericht te sturen over het hoe en waarom en dat dit op korte termijn naar een oplossing te zoeken. Op mijn 1pad is het wel mogelijk. Mijn voorkeur gaat uit naar tv kijken op mijn 21 " iMac , ipv 10.5 iPad pro.

We wachten het af