Beantwoord

Tv kijken op Macbook lukt niet

  • 8 September 2019
  • 3 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik probeer inmiddel 30 minuten in te loggen om op mijn laptop tv te kijken maar blijf de melding krijgen dat het niet lukt en dat ik het nogmaals moet proberen. Heb mailadres maar ook abonnementsnummer gebruikt, beiden werken niet. Ik heb een macbook en gebruik chrome als browser. Iemand die de oplossing weet? wifi werkt, en ik heb het juiste abonnement.
icon

Beste antwoord door hoelie 9 September 2019, 19:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi hoelie, welkom op het forum.

Welke melding krijg je precies te zien? Heb je eventueel een screenshot? Gebeurt dit ook via Safari? Zou je als laatste ook willen proberen of het via de app op je smartphone wel lukt met je inloggegevens?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
hai Alex! Ik ben inmiddels in (goed) gesprek met kpnwebcare! Dank voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +24
Fijn. Dat maakt mijn avond weer lekker makkelijk, hehe. Je weet me te vinden mocht het nodig zijn. 🙂