Beantwoord

Tv kijken op tablet mist zenders

  • 20 August 2019
  • 5 reacties
  • 239 keer bekeken

Ik kijk veel op mijn tab maar meer dan de helft van de zenders zijn geblokkeerd.
mijn vraag WAAROM? ik kan de zenders niet kijken die ik graag kijk al heb ik het uitgebreide pakket.
wie oh wie weet hier het antwoord op?......

Admin: titel aangepast i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 22 August 2019, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Van lang niet alle zenders heeft KPN de rechten gekregen om via een tablet te mogen kijken.

Bij Canal Digitaal speelt iets vergelijkbaars.

Noem eens een zender die bij jou niet open gaat op je tablet.
Reputatie 7
Badge +9
Goede middag wel kom op het forum. Gerrie.M ga naar instellingen dan naar verborgen zenders ik vermoed dat ze daar staan even kruis weg halen. dan staan ze weer in u lijst veel succes. Met vriendelijke groet cornelis48
Reputatie 7
Hallo @Gerrie.M, welkom bij ons op het forum. Het kan verschillende oorzaken hebben zoals je aan bovenstaande reacties al ziet. Voor sommige zenders zijn er geen rechten om het via apparaten anders dan een tv toestel uit te zenden, ook kan het zijn dat er zenders geblokkeerd staan. Heb je daar al naar kunnen kijken? Als het daarmee niet lukte ben ik net als Noordzee benieuwd welke zenders je precies niet kunt bekijken. Ik hoor het graag van je.
Dank u wel voor alle reacties
Reputatie 7
Graag gedaan, is het daarmee duidelijk geworden? Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.