Beantwoord

TV kijken vanuit buiten de EU?

• 25 november 2018
  • 3 reacties
  • 1571 keer bekeken

Beste KPN,

Ik zit voor de komende 4 maanden in het buitenland, buiten de EU, maar ik wil wel graag mijn opnames kunnen kijken. Is er niet een manier waarop ik dit gewoon kan blijven doen zonder dat het me extra geld moet kosten? Ik betaal natuurlijk niet voor niks elke maand het abonnement.

Groetjes Myrthe
icon

Beste antwoord door wjb 25 november 2018, 09:48

Dat je buiten de EU geen iTV kunt kijken heeft te maken met "uitzendrechten". KPN heeft deze niet voor buiten de EU.
Wat je dus zal moeten doen is er voor zorgen dat het iTV platform van KPN denkt dat je binnen de EU bent. Zelf doe ik dat door een VPN verbinding op te zetten met mijn thuisnetwerk.
Zie dit topic.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dat je buiten de EU geen iTV kunt kijken heeft te maken met "uitzendrechten". KPN heeft deze niet voor buiten de EU.
Wat je dus zal moeten doen is er voor zorgen dat het iTV platform van KPN denkt dat je binnen de EU bent. Zelf doe ik dat door een VPN verbinding op te zetten met mijn thuisnetwerk.
Zie dit topic.
Reputatie 7
Badge +17
Goedemorgen @mcdejager. Welkom op het forum van KPN! Ik zie dat wjb al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Kun je wat met het antwoord? Mocht je hier verder nog vragen over hebben, dan horen we dat dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +17
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord.

Reageer