Beantwoord

Tv kijken via app problemen

  • 27 February 2019
  • 5 reacties
  • 219 keer bekeken

Krijg op de iPhone en op de iPad en op de laptop alleen maar televisie ned 1 2 3 voetbal gekeken op de iPhone eerste helft daarna kon ik niet meer kijken dat is nu al een week lang hoe kan dat voorheen geen problemen gehad bij deze hoop dat dit snel word op gelost dacht eerst een storing zou mogelijk kunnen zijn maar het begint me nu te vervelen groetjes Hans b.v.d
icon

Beste antwoord door Nijenhuis 1 March 2019, 10:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/storing-met-itv-online-app-foutcode-403-3035-haperingen-inlogproblemen-468900
Helaas ben ik het niet helemaal met u eens bij mijn dochter hebben we geen last en heb het pas een paar dagen voorheen altijd prima gedaaan baal er van helaas 👎👎
Kijk even hier boven a.u.b bedankt
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Hans. De afgelopen dagen hebben we problemen gehad met de iTV app op apparaten met iOS. Inmiddels moeten die problemen zo goed als opgelost zijn. Zou je willen kijken of de problemen op dit moment nog steeds spelen?
Bij deze werkt het gisteren weer super en goed bedankt voor de informatie maar was helaas erg vervelend hopelijk blijft het ze verder nog een fijne dag groetjes Hans 👍