Beantwoord

TV kijken via internet van het werk

• 2 september 2018
  • 9 reacties
  • 116 keer bekeken

Hallo,

Ik heb interactieve tv via KPN, maar ik wil graag via het netwerk van mijn werk TV kunnen kijken net zoals de klanten van ZIGGO. Op dit moment kan ik het alleen maar zien via mijn smartphone en dat is wel leuk voor onderweg, maar niet leuk als je tijdens je nachturen op een klein schermpje zit te kijken terwijl je Collega op een groot scherm zit te kijken (ZIGGO).

komt die mogelijkheid nog ?

alvast bedankt,

m.v.g.

Danny
icon

Beste antwoord door PeterG 2 september 2018, 19:04

Nou . . . . .
Net een week geleden is de nieuwe website online gezet waarmee buiten je eigen wifi (en in de E.U.) kijken mogelijk is. Deze werkt momenteel alleen in Google Chrome en Firefox. Windows Edge en Safari volgen nog.

www.interactievetv.nl

Zie ook dit bericht De vernieuwde itv website van KPN interactieve tv
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Nou . . . . .
Net een week geleden is de nieuwe website online gezet waarmee buiten je eigen wifi (en in de E.U.) kijken mogelijk is. Deze werkt momenteel alleen in Google Chrome en Firefox. Windows Edge en Safari volgen nog.

www.interactievetv.nl

Zie ook dit bericht De vernieuwde itv website van KPN interactieve tv
Thanx PeterG,

Ga het gelijk even proberen om het via Firefox te kijken.
Zal je zodra ik heb ingelogd nog even feedback geven.
Even een terugkoppeling van mijn eerdere bericht:
Het is idd gelukt op de site via Firefox.
Maar ik kan alleen Nederland 1, 2 en 3 kijken, bij de rest krijg ik een foutmelding.
Hoop dat dat wel gaat veranderen 🙂
Reputatie 7
Wat gek. Ik heb hier op Windows 10 via Firefox de nieuwe site aan. Op SBS 6.
Welk besturingssysteem heb je? Windows (XP, Vista, 2000, 8.1 of 10) ; MacOS ?
Allernieuwste versie van Firefox?

. . . alleen 'volledig scherm' werkt niet in Firefox? Het blijft briefkaartformaat.

Ik blijf voorlopig, thuis, maar de Windows 8-app gebruiken. Of via Edge de oude site.

Voor de vakantie kwam de nieuwe site toch al te laat; was net 1 week thuis. Met kerst weer buiten de deur . . . 😉
Reputatie 7
Badge +23
Hi Danny, welkom! Je kan nu dus NPO 1,2 en 3 wel zien en bij de rest krijg je een foutmelding. Welke foutmelding krijg je precies te zien? Je zou ook Chrome nog even kunnen proberen.
Reputatie 7
Als je inlogt met KPN ID kun je inderdaad alleen NPO 1, 2,3 en Beleef KPN kijken.
Als je inlogt met ITV abonneenummer (14 cijfers) en je ITV Pincode dan kun je alles van je abonnement zien. (bijna alles: de Duitse zenders bv. alleen op je thuislocatie)
Reputatie 7
Badge +23
@Danny1980: is het nog gelukt om de andere zenders aan de praat te krijgen? Als we nog kunnen helpen dan hoor ik het graag.
Beste Paul,

Ik ben idd ingelogd met mijn itv abonement maar waarschijnlijk ligt het aan het netwerk van mijn werk. Ze bezuinigen ook werkelijk op alles!

Heb het geprobeerd op mijn laptop, en daar werkte het wel gewoon. Het is nu hopen dat jullie snel met Windows komen, misschien kan ik dan wel via het computer systeem van mijn werk kijken. Iig bedankt voor jullie feedback

M.v.g

Danny
Reputatie 7
Badge +23
Ze blokkeren het vast niet bewust, maar wellicht dat er bepaalde extensies of andere software op staat die problemen veroorzaken. Ik heb van meer mensen meegekregen dat bepaalde browser extensies ervoor zorgen dat de iTV website niet goed werkt (addblockers/Google analytics blockers). Wellicht kan je daar nog naar kijken?

Goed dat je het op jouw laptop hebt getest, dan weten we in ieder geval waar we het moeten zoeken. Je bedoelt met 'Windows' dat we de site via Edge ondersteunen denk ik? Ik hoop ook dat dat snel komt. Vooralsnog is de verwachting: "later dit jaar" dus nog niet echt concreet.

Reageer