Beantwoord

tv kijken via vaste aansluiting?

  • 1 August 2020
  • 12 reacties
  • 187 keer bekeken

We kijken nog hoogst zelden tv en als we kijken alleen via de laptop.

Waarom kan ik niet alle zenders zien via de laptop??

Ik hoor graag van iemand.

wobbel53

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 1 August 2020, 17:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @wobbel53 

Dit heeft helaas met rechten te maken:

'Welke zenders zijn beschikbaar met de iTV (web-)app?'

Hieronder het antwoord:

Er is een verschil in wat je kunt zien op de verschillende apparaten. Dit heeft te maken met de rechten die beschikbaar zijn voor deze apparaten. Deze verschillen zitten voornamelijk op het aantal zenders. Op de iTV app en webapp heb je toegang tot +/- 60 zenders (ipv de totale +/- 70 zenders). Hierbij heb je buitenhuis met de app toegang tot +/- 40 zenders. Van de beschikbare zenders in de app zijn de volgende functionaliteiten beschikbaar: Live, Begin gemist, Live TV pauzeren, 7 dagen Terugkijken en Opnemen. Ook kun je films en series van het basis- en pluspakket bekijken.

We zijn continue bezig met het verbeteren van de diensten. En proberen de ervaring die je op het grote scherm thuis met jouw kastje krijgt, ook in de (web)app te geven.

Het zenderoverzicht voor Online tv-kijken (thuis) en Online tv-kijken (onderweg) vind je op de zenderpagina onder ‘Welke zender zoek je’. 
 

Ik hoop dat ik je zo genoeg heb geïnformeerd. 

Dank voor uw bericht.

Wat gek dat verschil tussen de tv en de laptop.

Groet wobbel53

Reputatie 7
Badge +24

Hi Wobbel, welkom op het forum. 

Beste @wobbel53 

Dit heeft helaas met rechten te maken:

'Welke zenders zijn beschikbaar met de iTV (web-)app?'

Hieronder het antwoord:

Er is een verschil in wat je kunt zien op de verschillende apparaten. Dit heeft te maken met de rechten die beschikbaar zijn voor deze apparaten. Deze verschillen zitten voornamelijk op het aantal zenders. Op de iTV app en webapp heb je toegang tot +/- 60 zenders (ipv de totale +/- 70 zenders). Hierbij heb je buitenhuis met de app toegang tot +/- 40 zenders. Van de beschikbare zenders in de app zijn de volgende functionaliteiten beschikbaar: Live, Begin gemist, Live TV pauzeren, 7 dagen Terugkijken en Opnemen. Ook kun je films en series van het basis- en pluspakket bekijken.

We zijn continue bezig met het verbeteren van de diensten. En proberen de ervaring die je op het grote scherm thuis met jouw kastje krijgt, ook in de (web)app te geven.

Het zenderoverzicht voor Online tv-kijken (thuis) en Online tv-kijken (onderweg) vind je op de zenderpagina onder ‘Welke zender zoek je’. 
 

Ik hoop dat ik je zo genoeg heb geïnformeerd. 

Dankjewel voor dit uitgebreide antwoord. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +22

Dankjewel voor dit uitgebreide antwoord. :relaxed:

Graag gedaan @Alex_P. :relaxed:

Rechten wel of niet, dat maakt niet uit.

Onze tv staat achter de kast en wordt niet meer gebruikt. s’nachts kijk ik weleens via mijn smartphone en heel af en toe s’avonds via de laptop. We betalen er wel voor en kunnen allerlei zenders niet zien.

Blijf het gek vinden.

Wobbel53

Reputatie 7
Badge +22

@wobbel53 het ligt niet bij KPN, maar aan de zenders/omroepen die geven geen groen licht om die zenders van hun op het mobiele platforms te plaatsen. 

Dat is een te makkelijk antwoord. We betalen gewoon aan de KPN. Ik kom er ook sinds kort pas achter. Is mij niet verteld bij contract afsluiten.

grt wobbel53

Badge +19

U krijgt precies waar u voor betaald. Niks meer en niks minder. En er staat duidelijk op de site dat niet alle zenders online te zien zijn.

Dank u wel meneer kpn. Op zo,'n aardig geformuleerd antwoord zit ik te wachten.

Geen groet 

Wobbel53 

Reputatie 7
Badge +24

Nou ja, we kunnen het ook op een onaardige manier formuleren maar dat lijkt mij zo onnodig. Wij mogen bepaalde zenders simpelweg niet laten zien op de mobiele apparaten. Persoonlijk vind ik dat ook jammer, maar dat verandert de zaak helaas niet. 

Het is een onaardige manier van communiceren. Ik zou willen dat het anders was, maar het is zo en verandert niets aan de zaak dat de KPN dat niet bij aanschaf duidelijk laat weten.

Reputatie 7
Badge +24

Ik snap het enigszins, het lijkt me echter wel lastig als we alles gaan vermelden tijdens een verkoopgesprek. Wat wel en niet kan. Dat wordt dan een lange sessie waarbij we ook de algemene voorwaarden gaan voorlezen. 

Nogmaals, dit is zeker niet onaardig bedoeld. Maar enig onderzoek naar de dienst die je aanschaft is wel gewenst, los van welke dienst of product je aanschaft.Â