Beantwoord

TV kijken viawindows 10 werkt niet

  • 4 November 2019
  • 10 reacties
  • 366 keer bekeken

Beste Helpdesk,

Ik probeer via een windows 10 laptop tv te kijken, echter dit lukt niet.

Zowel via chrome, als edge krijg ik dezelfde foutmelding als ik een live programma wil starten.
namelijk 500-ref-99. Ik kan een opname die ik heb gemaakt wel terug kijken. 

Mijn internet snelheid (66mbit down/ 28mbit up) mag het probleem niet zijn.
 

icon

Beste antwoord door Wilfred Roossien 13 November 2019, 18:15

Bekijk origineel

10 reacties

Via mijn mobiele telefoon (iPhone) op hetzelfde WiFi netwerk lukt het echter wel.

Reputatie 5
Badge +7

Welkom @Wilfred Roossien  Dat is een vervelend probleem. Je haalt wel al gelijk mijn eerste vragen onderuit 🙂 de Wifi snelheid kan het probleem inderdaad niet zijn. Welke site gebruik je om itv te kijken? Zou je de cookies eens volledig willen verwijderen?  En heb je dit probleem ook als je het via https://interactievetv.nl/ kijkt ? Als dat niet helpt, dan check ik intern of we hier meer over kunnen zeggen. 

 

Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

foutcode 500 ref 99 kan geen itv kijken op mijn laptop als op mijn vaste pc.

 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @elsjo  Zou je de cookies eens volledig willen verwijderen? Ben je verbonden met de Wifi of een bekabelde verbinding? Als dat niet helpt, dan check ik intern of we hier meer over kunnen zeggen. Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

ik ben inmiddels uren verder maar het probleem lost zich niet op 

Heb cookies verwijderd maar het gekke van alles is . Dat het wel fox 1  het gewoon doet op itv

De rest van de zenders geeft foutcode 500-ref-99.aan 

En zegt dat de zender niet geladen kan worden.

Rara hoe kan dit.

Heb ook ingelogd met klnr en pincode ook dat werkt niet

heb het wel over mijn laptop windows 10

Reputatie 5
Badge +7

Hi @elsjo, het is inderdaad gek dat Fox 1 het wel doet. Ik heb het doorgestuurd naar de technische dienst, die gaan hier naar kijken en nemen contact met je op, Je hebt een sms ter bevestiging gekregen. Hou je me via het forum op de hoogte?

Reputatie 5
Badge +7

Hey @elsjo, ik zie dat er vandaag een monteur komt om de verbinding na te kijken dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!:slight_smile:

Bij mij bleek het te liggen aan het ontbreken van updates van Windows 10. Nadat ik build 1903 had geïnstalleerd was mijn probleem opgelost. 

 

deze zelfde melding had ik ook gedaan via Facebook. Hier heb ik wel meteen terugkoppeling gegeven dat mijn probleem opgelost was. 

Reageer