Beantwoord

TV krijgt geen signaal

  • 5 January 2020
  • 5 reacties
  • 335 keer bekeken

Ik heb net een nieuwe SAMSUNG TV, QE49Q70RAL (4K, QLED), en alles werkt prima behalve één ding. Als ik de TV uitzet en na 20 sec. of meer weer aan doe dan krijg ik een zwart scherm terwijl de ontvanger wel aan staat. Dit doet hij altijd. Al van alles geprobeerd; Software update, andere HDMI poort, nieuwe HDMI kabel en netwerk kabel, accounts verwijdert en alles gereset en basic opgebouwd. Niets helpt. Heel vervelend en frustrerend. Ik heb een V10 box en MOTOROLA VIP1853 TV-ontvanger.

Wie herkent dit probleem en/of weet wat ik nog meer kan proberen?? 

icon

Beste antwoord door PeterG 5 January 2020, 18:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Vervang die antieke en zwaar verouderde Motorola door een moderner exemplaar.
Met de omruiltool.

Reputatie 7
Badge +30

Hi @Tjaboo73, welkom! Is het gelukt met de omruiltool? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat je het dan weten?

@PeterG en @Marcia_ 

Bedankt Peter voor je reactie, ik heb de omruiltool gelijk gebruikt en dit werkt uitstekend! Tijdens de test kwam naar boven dat de ontvanger niet meer goed werkte. Ik heb een afspraak gemaakt voor het ruilen en vandaag heb ik mijn nieuwe ontvanger al op kunnen halen. Thuis hoopvol de nieuwe ontvanger aangesloten en wat denk je?… Alles werkt nu na behoren!!! :-)

Super blij mee. Bedankt voor jullie snelle reacties!

 

P.S. : Bijzonder is wel dat ik via de chat van KPN niet geïnformeerd ben over deze omruiltool 

Dank je.

Heel veel plezier van je nieuwe tv i.c.m. de nieuwe ontvanger :relaxed:

(en over de ‘kennis’ op de tel. helpdesk/chat is al veel discussie geweest op het forum)

Reputatie 7
Badge +30

Wat goed om dit te lezen! Inderdaad heel jammer dat je hier niet door mijn collega's over bent geïnformeerd. Wel fijn dat het nu allemaal naar behoren werkt. Dank dat je het nog even liet weten :-).