tv online

• 15 oktober 2012
  • 8 reacties
  • 9832 keer bekeken

Ik kan op mijn laptop geen tv online zien. Aanmelden gaat goed, er valt te kiezen uit het aanbod, maar beeld blijft uit. Wat is er mis met de laptop, want op een andere laptop werkt het wel?

8 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste Simsax, 

Om Interactieve TV Online te gebruiken hoef je niks op je laptop of PC te installeren. Je hoeft alleen maar naar kpnvandaag.nl/itvonline te gaan om de dienst te gebruiken. Als je op je thuisnetwerk zit wordt je automatisch ingelogd en kun je gelijk tv-kijken.

Heb je al eens een andere browser geprobeerd?

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn

Ik heb op de volgende browsers geprobeerd tv online te bekijken:

Internet Explorer

Google Chrome

mozilla Firefox

maar zonder resultaat. Wel wordt er ingelogd en er wordt geladen.

Op andere computers in mijn huis, die dus op dezelfde modem zijn aangesloten werkt het wel, zowel bedraad als draadloos. Wat nu?

Reputatie 1
Badge
ff Silverlight opnieuw installeren :)

Dat heb ik gedaan, maar zonder resultaat...:catembarrassed:

Reputatie 1
Badge
bijzonder dan dat het alleen op die ene niet werkt, staan de anderen dan tegelijk aan als je het test of alleen die ene. 

Er staat nog een andere computer aan, maar niet verbonden met tv online .

Heb net ergens anders in het forum http://forum.kpn.com/t5/Televisie/itv-werkt-niet/td-p/33885 een mogelijke oplossing gezet. Missschien dat het ook helpt bij jou.

--------------------

Wil ik toch even delen met mensen die ook Silverlight problemen hebben of hebben gehad.

PROBLEEM: silverlight blijft laden en je krijgt geen beeld

Zowel in Google Chrome als in Internet Explorer

Oplossingen zijn het opnieuw installeren van Silverlight, andere versies etc.

Bij mij werkten ITV online (dus TV kijken via computer / laptop) en ook RTL / XL niet. Beide maken gebruik van Silverlight. Uiteindelijk heeft bij mij de tip op http://fanste.nl/?p=5433 geholpen.

Dit zijn de stappen:

• Sluit je Internet Browser
  • Verwijder het bestand:C:ProgramDataMicrosoftPlayReadymsprhd.hds (Het bestand wordt opnieuw aangemaakt)
  • Open je Internet Browser en test!
Het heeft mij in ieder geval geholpen.

JW

Computer intussen gecrashed. Op andere computers bestaat het probleem niet. Bedankt voor het zoeken allemaal!!

Reageer