Beantwoord

TV ontvangen gratis inruilen voor een die met Netflix werkt.

• 23 november 2017
  • 3 reacties
  • 189 keer bekeken

Ben al een week bezig om een te regelen maar helaas werkt het site niet. Ik moet eerst een check laten uitvoeren
"We controleren of je apparatuur geschikt is voor Netflix. Dit duurt maximaal 30 seconden."
en elke keer
"Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen wij je nu niet verder helpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals."
De service medewerker heeft het ook geprobeerd en hij komt ook niet verder.

Wat is er miss met de site van KPN? Mijn 2 ouwe Motorola VIP1853 ontvangers zijn niet geschikt.
Hoe kom ik op 2 nieuwe ontvangers?
icon

Beste antwoord door CrackerJack 27 november 2017, 18:48

Hallo Bart, Ja ik zat op mijn netwerk. De service medewerker van KPN achter het chat had ook problemen mee, ik had Firefox, Chrome en edge geprobeerd. Het is nu eindelijk gelukt. En morgen kan ik een omruilen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Wat vreemd, CrackerJack. Ik ben in elk geval blij dat het nu wel in orde is!
Hallo Bart, Ja ik zat op mijn netwerk. De service medewerker van KPN achter het chat had ook problemen mee, ik had Firefox, Chrome en edge geprobeerd. Het is nu eindelijk gelukt. En morgen kan ik een omruilen.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo CrackerJack. Dat is vreemd: je zou één van die twee ontvangers zeker moeten kunnen omwisselen. Je bent wel verbonden met je thuisnetwerk als je dit invoert? En heb je al eens een andere browser geprobeerd?

Reageer