Vraag

tv ontvanger

  • 26 November 2020
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

Weken geleden gebeld met de KPN.  Zij beloofde mij aan de telefoon dat ik 2 kleine kastjes zou ontvangen. Dat is mij toegezegd. Ik stuur mijn 2 kastjes terug en ik krijg er 1 terug. En wel dezelfde als  die ik terug heb gestuurd. Weer bellen. Weer een nieuw KLEIN kastje zouden ze mij opsturen. En wat krijg ik net thuis bezorgd? Juist, weer dezelfde als die ik terug heb gestuurd. Maar hoe is het mogelijk? Ik stuur er 2 terug en ik krijg maar 1 kastje, de foute, terug? Nu kijk ik in mijn mail. gaat ze mijn abonnement ineens verhogen met 5 euro! Ik heb nog een oud abonnement en toen hoefde je niet te betalen voor een ontvanger!  KPN, waar zijn jullie mee bezig? Ik wil gewoon 2 kleine kastjes, wat mij is beloofd en ik wil geen verhoging van 5 euro per maand! Waarom zitten er mensen achter de telefoon die dit niet begrijpen? Graag wil ik zsm een reactie van jullie.

Met vriendelijke groet,

 

Jenny


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Pioenroos59 Welkom op het forum 

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt met 2 kastjes, gaat het hier om tv ontvangers? Bij een tv ontvanger is het over het algemeen zo dat als deze defect is hij wordt omgeruild. Dus 1 om 1 direct omgeruild. 

Ik begrijp dat jij je tv ontvangers zelf retour hebt gestuurd? 

Ik controleer graag hoe de situatie precies is, zou je daarom je forumprofiel kunnen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit gaan! 

Hallo Rutger,

 

 

Ik zal bij het begin beginnen.

Ik ben bij een vriendin, die net abonnee is geworden bij de KPN.

Zij pakt de doos uit waar alles in zit. Ik zie dat zij 2 kleine tv ontvangers heeft. Deze kleine tv ontvangers zijn voor mij mooier dan die ik nu heb, Ook omdat ze te hoog zijn om onder de tv te zetten. en die kleintjes passen precies onder de tv.

Dus ik ga bellen met de KPN, daar krijg ik iemand aan de telefoon en die beloofd mij dat ik 2 kleine tv ontvangers kan krijgen.  Hij heeft het er niet met mij over gehad of de tv ontvangers die ik heb, stuk waren.

Ik moet dan wel mijn 2 oude tv ontvangers terug sturen.

Zo gezegd zo gedaan. Ik stuur mijn 2 tv ontvangers terug en kan een pakketje ophalen bij de Bruna van de KPN.

Kom ik thuis, zie ik dat ik tot mijn grote verbazing maar 1 tv ontvanger krijg en wel dezelfde als die ik retour heb gedaan.

Nu zit ik dus al weken, met 2 tv's en 1 ontvanger. Meerdere keren gebeld met de KPN. En weer krijg ik een tv ontvanger opgestuurd, en weer dezelfde als die ik retour heb gedaan.

Ondertussen krijg ik een mailtje van de KPN dat ik ineens 5 euro per maand meer moet gaan betalen voor deze tv ontvanger!

Ik heb een heel oud abonnement en ik heb nooit betaald voor een tv ontvanger!

Ik begrijp het allemaal niet meer.

Ze beloven mij 2 nieuwe kleine tv ontvanger, ik stuur er 2 terug, en krijg er 1 terug, en wel dezelfde als ik retour heb gedaan! Ben ik nu gek?

 

Graag hoor ik van jullie!

 

Met vriendelijke groet, 

 

Jenny 

Reputatie 7
Badge +15

@Pioenroos59 Dat is vreemde situatie maar een duidelijk verhaal. Ik zoek graag voor je uit wat ik voor je kan betekenen! 

Ik denk zeker niet dat je gek bent. Ik denk dat er qua communicatie iets niet helemaal goed gegaan is. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

Hallo Rutger,

 

Ik vind het eng om al mijn gegevens hier achter te laten.

Als het goed is kan je zo bij mijn gegevens. En daar staat ook een telefoonnummer bij. Het zou veel fijner zijn als je mij zou bellen.

 

Graag hoor ik van je.

 

Groetjes,

 

Jenny

Reputatie 7
Badge +15

@Pioenroos59 Helaas heb ik die mogelijkheid niet, op dit moment zie ik enkel je gebruikersnaam op het forum. Daarnaast moet ik ook zeker zijn dat jij daadwerkelijk de juiste klant bent, zodat ik geen gegevens van anderen aanpas.  

Vandaar de vraag om je forumprofiel in te vullen, deze gegevens zijn uiteraard alleen zichtbaar voor KPN moderators. Mocht je het alsnog niet prettig vinden om je gegevens daar achter te laten dan zou ik je willen adviseren telefonisch contact op te nemen. 

Ik heb helaas geen mogelijkheid om je te bellen, als je telefonisch contact wil dan kun je contact opnemen met mijn collega's op 0800-0402.