Beantwoord

Tv ontvanger achter tv monteren.

• 27 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 1057 keer bekeken

Ik ga op korte termijn een nieuwe tv aanschaffen.
Waarschijnlijk een LG oled.
Is het mogelijk om de tv-ontvanger achter de tv te monteren aan de draaibare muurbeugel?
En is het mogelijk om de bij de tv geleverde afstandsbediening te programmeren op de ontvanger?
icon

Beste antwoord door wjb 27 oktober 2018, 21:59

Alleen de 4K ontvanger kan je achter de TV monteren omdat deze via bluetooth bediend wordt.
De andere TV ontvangers worden via infrarood bediend en daarbij moet er dus een zichtlijn zijn tussen afstandsbediening en TV ontvanger.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Alleen de 4K ontvanger kan je achter de TV monteren omdat deze via bluetooth bediend wordt.
De andere TV ontvangers worden via infrarood bediend en daarbij moet er dus een zichtlijn zijn tussen afstandsbediening en TV ontvanger.
Reputatie 2
Badge
Ik heb een B&O tv en 4K ontvanger (Bluetooth) De ontvanger zit achter de tv gemonteerd, en die zie ik dus niet.
Mijn afstandsbediening van de tv is door de B&O monteur geprogrammeerd zo dat ik de afstandsbediening van de tv niet hoef te gebruiken. Het kan dus wel, maar met Bluetooth.
Reputatie 2
Badge
Foutje: ikbedoel natuurlijk dat ik de afstandsbediening van de ontvanger (KPN) nu niet hoef te gebruiken.
Alles met de afstandsbediening van de B&O tv.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi velo1965, Welkom op het forum. Wjb heeft je al voorzien van het antwoord. Alleen een 4K ontvanger kun je achter je beeldscherm monteren, andere iTV ontvanger niet. Zoals WillemH. aangeeft zou je jouw tv kunnen instellen met een afstandsbediening van B&O. Je kunt hem vast en zeker nog vragen stellen als je hier meer over wilt weten. Ook als je andere vragen hebt helpen we je hier graag.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer