Beantwoord

Tv-ontvanger Arcadyan HMB2260 omruilen

  • 28 November 2019
  • 8 reacties
  • 16162 keer bekeken

Mijn (zwart) tv kastje (HMB 2260)) is volgens zeggen nogal verouderd. Zou graag een nieuwer model ontvangen. Zie bovendien op mijn rekening dat ik voor 2 kastjes betaal. Heb naar mijn mening maar 1 ontvanger.

icon

Beste antwoord door PeterG 28 November 2019, 13:00

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo Pim, welkom. Ik heb je vraag doorgezet naar webcare.

Reputatie 7
Badge +24

Wat voor abonnement heeft u?

Heb alles in 1 pakket

Reputatie 7
Badge +24

Heb alles in 1 pakket

Welke uit het lijstje? (dit zijn overigens de abonnementen van voor dat Hussel geïntroduceerd werd)

Reputatie 7
Badge +24

Overigens... de HMB 2260 komt volgens mij (nog) niet voor omruilen in aanmerking.

Volgens zeggen??? Wie??

De Arcadyan is nog steeds één van de volledig ondersteunde modellen die ook volledig up to date gehouden worden met software. Ook worden ze nog verstrekt aan nieuwe abonnee's. Er is niks verouderds aan.

Courante modellen verder: Arris vip 2952 (v2), Arris 4K vip 5202, ZTE 4K 8001. En de Arcadyan hmb2260.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @pim68 Is je HMB2260 defect of werkt deze verder goed? Het is zeker geen verouderd model, dus als er niks ernstigs mee aan de hand is hoeft ‘ie niet vervangen te worden.

Verder: je geeft aan dat je voor twee ontvangers betaalt, terwijl je er maar één in gebruik hebt? Ik kijk dat graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Wil je ook het serienummer van je ontvanger noteren? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @pim68 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles inmiddels duidelijk? Kan ik nog iets voor je doen? Als je hulp nodig hebt lees ik het graag. 

Reageer